Kritika #19





Fejléc: Nekem nagyon bejön :)  Azt tükrözi ami a történet is !!! Drog ,szerelem.....

10/10 pont

Háttér: Szerintem ez is tökéletes a fejléchez  szóval még egy max pont :)

10/10 pont

Modulok: Szép rendezett és sok minden van kint :)   Egy dolog van ami nem igazán tetszik és az az hogy a szereplőknél a rendezett képekbe  nem kellet volna  arany, nem passzol a szín világhoz:( Inkább rózsaszín raktál volna bele :)

10/9 pont


Történet: Nekem nagyon tetszett :) Ez abból láthatód hogy feliratkozód vagyok:)
Jól fogalmazol a történet NEM RÖVID ( amit imádok , mert a legtöbb blognál alig van két sor :)) Szeretem az ilyen problémás csaj sztorikat akik meg találják a pop sztárjukat :P  Csak így tovább!!!
10/10 pont
összesen: 39 pont
Gratula :)

by Deedy 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése