Kritika #18

KATT A KÉPRE!!

Fejléc: Nem lenne rossz ha nem lenne összecsapva! A lány feje túl átlátszó!!!!!! Nem látszik  hogy kik vannak a háttérben  . A fák a háttérben tetszenek! Inkább valami más raknák ki! Nem kelti fel a figyelmet  az olvasóknak pedig mindig az első benyomás a legfontosabb!!
10/6 pont


Háttér:   Nem tetszik a fejléchez!!! Szerintem nem megy a  fejléchez ,én valami hasonló fás hátteret raknák be mint ami a fejlécnél van!
10/6 pont


Modulok: Egész jó ,bár én nem ilyen sorrendbe raktam volna őket! A képek meg túlságosan nyújtva  vannak ami nem szép! Cseréld ,le és szerintem bővítsd!
10/8 pont

Történet: Nekem tetszett   néhol furán fogalmazol , de jó!  Nem olvastam még ehhez hasonlót így hamar fel is keltette a kíváncsiságomat és csak azt tudom mondani ,hogy csak így tovább! :)
10/9 pont
összesen :29 pont

by Deedy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése