Kritika # 16

Impossible

Kinézet: Szép! Minden összhangban van! A fejléc nagyon egyszerű , de nekem bejön, nem tudok belekötni! A háttér is nagyon szép, imádom, megy mindenhez!  Az oldalsávban minden a helyén van, de ez a sablon annyira nem tetszik amit a blognak választottál. Szerintem cseréld le másra, de ha neked ez nagyon bejön akkor én nem szólok bele! :) Amibe még belekötnék az a betűtípus.. szerintem ott válassz másikat mert ez az ékezetet nem jelöli.
Pontok: 20/18,5

Történet: Nem rossz a történet, maga az alapötlet jó! Sokszor tőmondatokban írsz és van benne egy két zavaró mondat is, de nem annyira vészes. A helyesírásod nem rossz, de párszor találtam benne értelmetlen szavakat és valahova a vesszőket sem rakod ki... A részek terjedelme tűrhető, de írhatnál többet is egy-egy részhez.. 
Pontok: 20/ 17 -Jó kis blogot írsz csak  figyelj oda azokra amiket írtam és akkor minden oké lesz! ;)

 Összesen: 40/ 35,5- Ez még nagyon is jó, csak így tovább! :)

1 megjegyzés: