Kritika # 20

Still Alive..-Zombi Apokalopszis
Író:Ziio

Kinézet: A blog kinézete ijesztő, de mivel pont ezt akarod elérni, nagyon is jó! A fejléc tetszik is meg nem is. A pasiról a kép homályos , a kivágások sem olyan jók, meg a címet ki kellett volna nagyobbra emelned, mert kicsi és alig látható. De amúgy ezeket elnézve szép fejléc. A betűtípusokkal nincs bajom, tetszik a blogban, hogy használod a piros színt, de a chat-ben  kék nem. Ha a blogodon nagyrészt a piros szín dominál, akkor én a helyedben a chat-ben is olyan színt raknék , mert ez így nagyon elüt! A moduloknál egy fontos modult hiányolok és az a feliratkozók . Szerintem rakd ki , mert így egyes személyek feltudnak rá iratkozni és akkor nem kell napokig a blogodat keresni. Igazából ,  szép a blog kinézete , összhangban van mindennel! :) Jaaaj  egy valamit kihagytam! A blog háttérét! Szerintem azt azonnal cseréld le valami sötétre, mert így nem jó ezzel a háttérrel!

Történet: Hűha! Van ám fantáziád, ez egy nagyon egyedi történet! Tetszik, amit kitaláltál, de az írásodra figyelj oda! Igazából nincs nagyon nagy hiba benne , de pár helyen elég zavarosan írsz és a vesszőkre is figyelj oda, mert valahova nem teszed ki és valahova meg pont rossz helyre teszed! Azt ajánlom, hogy mielőtt kitennéd a részeket, előtte alaposan olvasd át és javíts a hibákon és jó lesz! :) A helyedben hosszabb részeket írnék, mert ezek nagyon rövidek amiket eddig írtál.. Tudsz te többet is írni mert van hozzá tehetséged! 

Összességében: Fogadd meg a tanácsomat és ha mindent kijavítottál amit tanácsoltam, akkor sokkal jobb lesz! Csak így tovább! :)

by: Roxana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése