Kritika #22

Heart Attack
Író: Vicky

Kinézet: A blog kinézete mese szép, nagyon jól megcsináltad ! Nagyon tetszik ez a fejléc ezzel a háttérrel DE, kezd már egy kicsit unalmas lenni! Szerintem dobd fel egy kicsit más színnel is.. Most bajban vagyok, mert nem tudok másba belekötni. A betűtípusok is megfelelnek, nincs velük gond és az oldal sávban is minden megtalálható! Szóval a blogod kinézete nagyon is szép! Gratula! :)

Történet: A történetet , amit kitaláltál, nagyon egyedi és nagyon ötletes! Nagyon szeretem a blogodat és rendszeres olvasód is vagyok! :) Nagyon jól fogalmazol és hibát is alig találtam, pedig kerestem! :D De a vesszőkre figyelj oda, mert valahova nem teszed ki és a vesszők után pedig nincs szóköz. Ezekre figyelj oda! Ne haragudj, hogy ennyit írtam , de ebbe a blogba nem nagyon lehet belekötni, szóval gartulálok egy nagyon jó blogot írsz! :)

by Roxana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése