Kritika #23

It's my life
Író: Cinti

Kinézet: Nos a fejléced nekem annyira nem jön be , de nem mondom azt hogy csúnya mert egyáltalán nem csúnya , csak nekem valahogy nem tetszik. A sablon amit választottál az nagyon is jó , de ez a háttér nem jön be. Valami sötétebbet választanék ami nagyon is menne a  fejléchez. A fejléc alatti menüpontokat szerintem állítsd nagyobbra és más betűtípusra is, hogy ne ez az egyszerű maradjon. A két oldal sáv szerintem fölösleges, mert alig van pár modul kirakva így pedig elég hülyén néz ki! A chat tetszik, hogy feketére állítottad be mert így megy a bloghoz, de az nem , hogy kék szín van benne. Ha az oldal linkjeinek a színe sárga akkor a chat-ben is az legyen, mert így akkor összhangban lesz. Az oldal sávban egy valamit hiányolok és az a megtekintések száma. Szerintem tedd ki! A kinézetről mást nem tudok írni, de ha megfogadod a tanácsomat, amit írtam akkor minden rendben lesz a blog kinézetével! :)

Történet: Hát mivel még csak a prológus van fent , így nem nagyon tudok róla mit írni. De mielőtt írnék a prológusról azt ajánlanám, hogy ha lesz már fent 5-10 rész a blogodon akkor kérj újra kritikát a blogodról ,mert akkor már jobban tudok véleményt alkotni. Na akkor kezdjük is a prológussal. Hááááát a fogalmazásod nem a legjobb, szinte csak tő mondatokban írsz és nagyon egyszerűen. Amúgy mikor ezt olvastam, nagyon meglepődtem: -Elizabeth-kezdte anyám- , úgy döntöttünk, hogy nem kellesz nekünk. Egyszerűen nincs szükségünk rád. Csak teher vagy. Ezért árvaházba kerülsz. Megértetted?
Szerintem egy anyuka ezt azért nem mondaná nagyon valószínűtlennek gondolom, de lehet előfordulhat ilyen is. Amúgy amit kitaláltál történetet nem rossz, tetszik hogy Louis nem a híres énekest alakítja hanem egy átlagos srácot. Jó lesz ez , csak próbálj jobban fogalmazni! :)

Remélem semmivel sem bántottalak meg!
by: Roxana

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a kritikát <3 megpróbálom kijavítani a hibáimat, és később, ahogy írtad ha fenn lesz 5-10 rész kérek majd még egy kritikát :) Mégegyszer köszönöm :) puszi xx Cinti

    VálaszTörlés