Kritika #24

http://szandekosveletlenek.blogspot.hu/
Író: dartbiri

Kinézet: Nos a kinézet nem rossz, de nem is jó. A fejléced szép lenne ha nem lenne ilyen üres. Szerintem a két szereplő mögé rakj egy kis színt , de amúgy elég jó kis fejléc. Tetszik , hogy a címet a szereplőkre helyezted el! A háttér nekem annyira nem jön de , de a fejléchez  nagyon is illik. Az oldalaknál szerintem rakj be egy szereplők menüpontot, a bejegyzés hátterét meg szerintem változtasd meg halványabbra, mert ez a fekete nem jó. A chat-et is szerintem változtasd meg átlátszóra vagy zöldes árnyalatra, mert ez a fekete chat nem illik oda. A moduloknál egy valami hiányzik, az pedig a megtekintések száma, szerintem rakd ki. Mással nincs bajom, a betűtípusok is jók , meg összességében nem rossz a blog kinézete , csak azért fogadd meg a tanácsomat és akkor jobb lesz! ;)

Történet: Mikor megláttam, hogy éhezők viadalára épül a blog egyből én akartam erről a blogról kritikát írni így elvettem a lehetőséget Deedy-től és így én írom a kritikát. Nekem nagyon tetszik amit írsz és hiba is alig van benne , de egy  valami nem tetszik és az hogy nagyon rövid részeket írsz. Írj sokkal hosszabbakat mert van hozzá tehetséged! Igazából másról már nem tudok írni csak annyit még, hogy CSAK ÍGY TOVÁBB!! ;)

1 megjegyzés:

  1. szia.:)
    köszönöm a kritikát, próbálom megfogadni a tanácsaidat, de az igazság az, hogy ez már egy új design első lépése, csak hogy még nem tudtam befejezni, így pont a munka közepén írtál róla kritikát:DxD
    Igen, igen a részek hosszúsága az probléma, ezt én is tudom. :( Remélem azért néha még benézel:D
    mégegyszer köszöni a kritikát:
    dartbiri

    VálaszTörlés