Hello! :)

Sziasztok! :)
Kriszti vagyok. Nem nagyon erősségem a bemutatkozás,de azért megpróbálom. Szóval tőlem kritikát,gif-eket és karaktereket kérhettek. Totálisan hülye vagyok a képszerkesztéshez. Szeretnék megtanulni gitározni és tökéletesen angolul. Imádom az állatokat,főleg a kutyákat és a nagymacskákat. Imádom kimondani a véleményemet,viszont megsérteni nem szeretem az embereket,kivéve akkor mikor megérdemlik. Rám talán a legjobban ez a két mondat illik: Zene be,világ ki.- Lustaság fél egészség. Nagyon lusta vagyok. Nekem a tanulás csakis zenével megy. A könyvekbe is csak akkor tudom magam bele élni,ha alatta zene szól. Én függök a zenétől. Ha egy nap nem hallgathatok,akkor énekelni szoktam. Szerintem borzalmas hangom van,de azért az énektanár állandóan bele erőszakol az iskolai kórusba,ami tele van gyökerekkel. Huhh...mit mondhatnék még? Ja,igen...eddig egy blogom volt -vagy is van- ,de nem rég kipattant a fejemből még egy ötlet. Szeretek írni,amolyan hobbi féle. Van egy kismotorom,amivel imádok menni,akár pályán akár sima úton. Sajnos elromlott,apa pedig nem hajlandó megjavítani..Ch..Na,mindegy is. Van egy teknősöm, ami a Turty ejtsd: törti nevet viseli. Igazi kis vadorzó. Eddig egyszer harapta meg az ujjamat,de akkor még kisebb volt. Olyan hülyeséget mondok el magamról,hogy huhh  Szeretek enni,csak sajnos ez meg is látszik rajtam. Imádok rajzolni,csak nem nagyon tudok. Csak akkor,ha van egy adott minta,aminek a mását kell lerajzolni. Nincsenek kedvenc filmjeim. Sorozatban amit elviselek az a Két pasi meg egy kicsi, Big Time Rush, nem vagyok Rusher Dr. Csont, Castle, CSI: Miami helyszínelők. ééééés ennyi. Imádom a One Direction. Akiknek csak a zenéjük jön be: Ed Sheeran, Taylor Swift  ne öljetek meg pls  , Miley Cyrus, Justin Timberlake, Tankcsapda, Blue Öyster Cult, Demi Lovato, Ellie Goulding, Little Mix, will.I.am, Hooligans, stb. Mint ahogy az előadókból látszik, a pop-ot és a rock-ot szeretem. Mese bolond lány vagyok. Imádom a csokit. Szerintem ennyi fecsegés elég lesz. :)
Szóval tőlem kritikát,karaktereket és gif-eket lehet  mostantól kérni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése