Kritika #26

Life without you
Író: Hope Thomson

Kinézet: Hűha! Nem is tudom , hol kezdjem! A fejléced nem szép! Ami nagyon kiszúrja a szememet , az a cím. Nagyon nem szép ez a betűtípus , pláne a színe nem , de a without-ot el sem lehet olvasni. A képek pedig homályosak , azt ajánlom, hogy csinálj újat vagy rendelj valakitől. A háttér szép, tetszik! Az oldal sávban is minden modul megtalálható, de a chat az így nem olyan jó, mert majdnem kilóg. Szerintem vedd kisebbre. A betűtípussal csak a bejegyzésben van gond, mert szerintem nagy és ha jól látom fél kövérre van állítva. Nem kell fél kövérre beállítani , anélkül szebb lenne!  Másba nem tudok belekötni, de azt tanácsolnám, hogy a fejlécet cseréld , le és kis hibákat is javíts ki, amit mondtam és akkor nagyon szép lesz a kinézet! ;)

Történet: Nem olvastam el az összes részt csak az első hármat , de arra is csak azt tudom mondani, hogy WÁÓ! Sosem olvastam még olyan blogot , ami jövőben játszódik és ez az is mutatja , hogy ez egy egyedi ötlet! Jól fogalmazol, de egy valamit hiányolok, az a leírás. A helyesírásoddal nincs különösen probléma, igaz van egy két helyen elírás , de nem vészes! Másról meg nem nagyon tudok írni! 

Összességében, jó blog ez csak figyelj oda azokra, amiket írtam! :)
Ui.: Van egy + feliratkozód! ;)

by Roxana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése