Kritika #29

http://zaynmalikfanfic1d.blogspot.hu/
Író: Márta Török

Kinézet: Nem szép! ( És még szépen fogalmaztam) Ne haragudj, de ide teljes átalakítás kell! Először is a a cím. A címet lekellett volna venned és a fejlécre kellett volna írnod. Így nagyon zavaró! A fejléc nem szép , főleg hozzá ez a sablon. Az ilyen sablonhoz átlátszó vagyis png formájú fejlécek mennek. Az oldalsávban hiányolom a chat-e , azt ki kéne rakni, meg a modulokat is egy kicsit rendezettebben pl. így:
1.Oldal megjelenítés
2.Nobody's Perfect
3.Feliratkozók
4.Szerelem
5.Szereplők
6.Blogarchívum
7.Kedvenc blogok
Amibe még beletudok kötni az az , hogy a bejegyzést szerintem állítsd be sorkizártra , mert az úgy szebb. És még valami a szereplőkről szerintem keress egyformanagyságú képeket vagy kérj rendezett képeket, mert így oldalt nem néz ki jól.

Történet: Mikor megláttam, hogy Zayn és Harry átlagos fiú boldogan kezdtem bele az olvasásba. És meg kell mondjam mikor a 8.rész végére értem kinyögtem 'egy jaj ne már már vége?'-t. Nagyon belemerültem az olvasásába , teljesen rabul ejtett és beleéltem magamat. Nagyon szépen fogalmazol és hibát is alig találtam. Gratula! Amit tudnék tanácsolni az az , hogy írj egy kicsit hosszabb részeket, mert van tehetséged hozzá , nagyon is ! A szereplőkről annyit vagyis Lea-ról, hogy nagyon eltaláltad a karaktert, igaz már unom, hogy szinte minden blogban ő szerepel, de te legalább úgy választottad, hogy menjen a te karakteredhez. Igazából többet nem tudok mondani, csak annyit hogy sok sikert a továbbiakban és írjál többet!! :) Ja és még valami ha értékelném a blogod 10-es skálán vagyis csak a történetet akkor 10-est kapnál , mert ez egy csodálatos történet és nagyon egyedi és mostanában alig található a neten egyedi blog, mert a nagy része sablon, de a tiéd egyáltalán nem, szóval gratulálok ! :)
Ui.: Van egy + feliratkozód!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése