Kritika #31

http://wearedifferentbutbestfriends.blogspot.hu/
Kinézet: Húha, ne haragudj , de ez nagyon csúnya. Teljes átalakítás kell! Írjam le mi csúnya? MINDEN! A fejléc nem szép a képek sincsenek rajta kivágva és a betűtípus se szép rajta. A háttérről és a sablonról ne is beszéljünk. Ha nem png (átlátszó fejléced van akkor ne ilyen sablont rakj hanem hanem inkább egyszerűt. 
Azt ajánlom , hogy kérj valakitől fejlécet vagy teljes átalakítást. A bejegyzés címét és a modulok címét állítsd be valami szép betűtípusra, hogy ne ez az egyszerű legyen. Azt tanácsolom , hogy a bejegyzéseket állítsd be sor kizártra , mert úgy sokkal szebb. A modul sáv se szép! Nagyon széles , szerintem vedd be kisebbre. A megtekintések számát hiányolom a modulokból és a feliratkozókat pedig az oldalak alá raknám  , nem pedig legalulra. Én így raknám őket:
-oldalak
-feliratkozók
-chat
-szereplők
-blogarchívum

Az oldalakhoz, szerintem csinálj egy fejezetek című menü pontot is , hogy egyszerűbben meg tudja keresni az illető a részeket. És egy utolsó tanács, hogy keress egyforma méretű képeket, vagy kérj valakitől rendezett képeket, mert ez így nagyon nem szép.

Történet: Tetszik! Igaz az elején azt hittem hogy egy hatalmas nagy sablon , de nem! Hogy miért hittem azt? Mert az utcán összefutott egy sráccal, így leöntötte magát kávéval és amikor leírtad, hogy megpillantotta a zöld szemeit egy hangos 'jaj ne már még egy sablonos blog' hagyta el a számat. Aztán a srác mondta hogy Willnek hívják, így megkönnyebbültem, bár azért ez a találkozás is sablonos volt, mert szinte minden 2. blogban így találkozik a lány a sráccal. Őszintén szólva csak az első három részt olvastam el, ne haragudj de nem volt rá időm, hogy többet olvassak. De ennek ellenére tetszik a történet ilyet még nem olvastam , hogy a csaj legjobb barátja Harry, vagyis olvastam de egyáltalán nem így . Helyesírási hibát nem találtam és szépen is fogalmazol, de a vesszőkre figyelj oda! Nem tudok másba belekötni, szóval csak sok sikert a továbbiakban és több olvasót is kívánok! :)

Ui.: Remélem nem bántottalak meg semmivel sem és ígérem, ha lesz időm több részt elolvasnom kommentelni is fogok! :)

1 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Nagyon szépen köszönöm a kritikát, és megígérem, hogy valakinek kérem majd a segítségét, és rendbe teszem az oldalt:) Köszönöm az őszinte véleményt!:) Mia

    VálaszTörlés