Kritika #36 # 37

http://harrystylesandlottietomlinson.blogspot.hu/
Író: Bea S.

Kinézet: Szép! A fejléc egyszerű , de még is nagyon szép. A hátteret szerintem cseréld le mert nem nagyon passzol a fejléchez.. Igazából másba nem tudok belekötni csak még abba, hogy az oldalakat a helyedbe a fejléc alá raknám , mert úgy szerintem szebb , de ha neked így tetszik akkor hagyd így oldalt! :) Ja és még valami szerintem állítsd be a bejegyzést sorkizártra, mert úgy szebb hatást ér el az egész. :)

Történet: Olvastam már ezer Lottie Tomlinsonos blogot, de ez nagyon eltér a többitől. Nagyon tetszik a történet amit kitaláltál , nagyon egyedi! Igazából csak 3 részt olvastam el , de amint lesz időm elolvasom a többit is! A részek rövidek , szerintem írj hosszabbakat mert van hozzá tehetséged. A helyesírásoddal nincs gond , bár előfordult hogy találtam egy két hibát de egyáltalán nem lehet észrevenni. Nagyon szépen és választékosan fogalmazol , ami nagyon tetszik! Csak így tovább! ;) 


http://wonderwall-st.blogspot.hu/
Író: Sophie T.

Kinézet: OMG!! *-* Ez a blog lélegzetelállítóan szép! Meseszép a fejléc és a háttér is tökéletesen passzol hozzá! Mindent nagyon jól összeállítottál! A modul sávban is minden lényeges kint van , a betűtípus is nagyon szép , ami az oldalaknál van és a lényeg, hogy a bejegyzések sorkizártra van beállítva. Egy valamit szerintem rakjbe az oldalakhoz és az a fejezetek legyenek, hogy könnyebben meglehessen azokat keresni. Nem tudok semmibe se belekötni minden nagyon szépen van megcsinálva annyit tudok még mondani, hogy engem lenyűgöztél! Csodaszép a blog kinézete és a szereplőkről a rendezett képek is fenomenálisak! Gratulálok! :) 

Történet: A prológus nagyon megtetszett ( csak nagyon rövidke volt) így nagy lelkesedéssel kezdtem bele az olvasásba. Gyönyörűen fogalmazol, a helyesírásoddal is minden rendben van és szavakat sem ismételsz. A történet egyszerűen fenomenális , nagyon jót találtál ki , nem sablon sztori aminek nagyon örülök, mert rengeteg sablon sztorit olvastam már. Nem volt időm két résznél többet elolvasnom, de ígérem hogy elfogom a többit is olvasni főleg most , hogy már rendszeres olvasó is vagyok! :)

1 megjegyzés: