Kritika #38

http://psyhotic-love.blogspot.ro/
Író: Sweety

Kinézet: Gyönyörű! Minden összhangban van. A fejléc gyönyörű , bár nem tudom ki van vele így de nekem egy kicsi zavarja a szememet , hogy ilyen halvány , de mind egy így is nagyon szép. A háttér is tökéletesen passzol hozzá, és persze a sablon is.A modul sáv is szép rendezett és betűtípusok is jók! Igazából többet nem tudok írni, mert nem lehet semmibe sem belekötni ez így tökéletes ahogy van, szóval gratulálok a gyönyörű kinézetért! :)

Történet: Én már a kezdetek óta olvasód vagyok, igaz az utóbbi pár részről lemaradtam, de ne félj bepótoltam! :) Imádom a történetet hasonlót még nem olvastam. Tetszik amit kitaláltál, le a kalappal előtted. Nagyon szépen fogalmazol, választékosan. A helyesírásod is jó, bár találtam egy két hibát de az is csak egy kis figyelmetlenség. A részek terjedelme pont jó . Többet nem is tudok mondani, hiszen minden tökéletes. GRATULÁLOK, csak így tovább! ;) 

1 megjegyzés:

  1. Drága Roxana!
    Nagyon szépen köszönöm a kritikát.
    A dizájn nem az én érdemem, hanem Dorothy S. munkája, viszont közölni fogom vele, hogy tetszik neked.
    Nem tudtam, miszerint olvasod a blogom, de amint megnéztem a Blogger-profilod, láttam, hogy fel vagy iratkozva rá. Köszönöm a sok kedves szót, valamint a támogatást. ♥ Remélem továbbra is az olvasóim körébe tudhatlak. ;) xx
    Ölel,
    Sweety

    VálaszTörlés