Kritika#45

http://last-summer-dorsee.blogspot.hu/
Író: Dorsee

Kinézet: A fejléc nem rossz, nekem mégsem tetszik igazán, azzal a két fénylő izével a sarokban és igazából először az sem volt tiszta, hogy a három lány akik a fejlécen vannak, vajon ugyanazok, akik a szereplők között vannak. De ez valószínűleg az én hibám. Borzalmas az arcmemóriám.
Igazából mondom, nincsenek nagy gondok a fejléccel, nekem mégis idegennek tűnik. Talán azért mert a szereplők egy kicsit sincsenek összemosva egymással, de ez igazából nem gond, csak engem zavar. Viszont a fejléced ezzel a sok lila emberrel, nagyon jól megy a háttérhez és az oldal egész feketés-lilás dizájnjához, viszont annyit ajánlanék, hogy az oldalakat igazítsd középre, mert úgy esztétikailag jobban néz ki. 
Az oldalmodulokkal kapcsolatban, annyi hogy a chatet feljebb, és ha van egy Díjak oldalad, akkor oda tedd ki az okleveleket is. Ha van egy fejezetek oldalad, minek a blogarchívum? valamelyiket tüntesd el. A blogversenyekre való jelentkezést is tedd lejjebb...Mondjuk a magamról modul felé.
A szereplők aloldal nagyon jó, a képek ugyanakkorák, mind fekete-fehér, szépen egységesen le van róluk írva minden. Gratulálok. Összesítésben nem rossz a blogod dizájnja, a fejléc nekem nem teljesen jön be, és az oldalmodulokat is variáld, plusz a fejezetek-blogarchívum dologra figyelj! Különben jó lesz.

A történet: (a véleményem csak az első fejezetekre vonatkozik!) Szóval, az igazság az, hogy amikor elolvastam az ismertetőt, kicsit össze voltam kavarodva, ráadásul meglehetősen kótyagos volt a fejem, de most hogy elolvastam az első két részt egyhuzamban, kicsit meglepődtem.  Mivel ez ismét egy 1D-s blog, elég rosszindulatún álltam hozzá és a hibát kerestem benne, mint általában mindenhol, de nem igazán találtam. Nagyon jól fogalmazol, még én is élveztem olvasni, ahogy Kim arról mesél, hogy milyen volt a viszonya a fiúkkal. 
Nekem mondjuk egy nagy rése van a sztorinak: az apával való viszony. Nekem nagyon furcsa, hogy csak otthagyta az apját. Először amikor elszökött Franciaországba, majd amikor elutazott, hogy Amerikában tanuljon, ráadásul azt állítja hogy már nem is érdekli az apja, mármint ezt így pontosan nem állítja, de hogy már sok éve nem beszéltek, és ez nekem nagyon furcsa, mind az hogy az apja ennyire nem támogatta, mind az hogy a lánya nem érdeklődik iránta. Igazából ez volt az ami nagyon zavart. Különben szerintem minden rendben. Azt hiszem másba nem tudok belekötni. Megjegyzem én csak az ismertetőt olvastam el és a prológust. A helyesírásod is nagyon jó, és a részek is megfelelő hosszúak.

Szóval gratulálok, sikerült egy kicsit egyedibbet alkotnod, mint a legtöbb 1D-s blog. Bár lehet csak azért, mert nagyszerűen fogalmazol. Aki szereti a fiúkat annak nagyon tetszeni fog a blogod, aki meg nem igazán, az se tudja utálni. Úgyhogy gratulálok, csak így tovább.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése