Sziasztok, a nevem Vivien.(:

Sziasztok!:)
Az előző bejegyzésben láthattátok - immáron - szerkesztőtársaim szerény bemutatkozását, és mivel én is új szerkesztőtárs lettem, szeretnék pár szót írni magamról. A nevem Vivien, és szokásom két e-vel írni a nevemet. Szóval Vivieen.

Fejlécet és kritikát fogok csinálni/írni, kritikánál én sem habozok, biztosak lehettek benne, hogy őszinte leszek. Itt lenne kettő munkám, a két saját blogomra:


Mint látjátok kettő saját blogom van, az egyik egy Zayn Malik fanfic, a másik meg Harry Styles fanfic.
Egyszer szeretném magam kipróbálni egy független történetben is, kilépni az 1D fanfiction-ok hálójából, de minden bizonnyal az nem holnap lesz.
Imádok sorozatokat nézni, szeretek írni, és szerkeszteni is. Bár a munkáim nem mindig lesznek a legjobbak, ez olyan, mint aki szeret énekelni, de nem tud.(Mellesleg ez is igaz rám.)

Ha jellemeznem kéne magamat két szóval, akkor az az 'Igazi skorpió' lenne. Ami a szívemen a számon, amit gondolok azt mindig kerek perec megmondom. Ne gondoljatok rosszra, tudok én kedves is lenni, csak ez nagyrészt a kedvemtől is függ. Ezektől függetlenül ne ijedjetek meg, nyugodtan írjatok fejléccel, gif-fel, png képekkel kapcsolatban, szívesen hozok.
Ennyi lettem volna, köszönöm, hogy végigolvastátok.(:
xoxo

1 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon jó fejlécet csinálsz! Szeretnék is rendelni tőled. Amin Miley Cyrus van. De 2011-es kép/png róla. Ez legyen rá írva.: Hope Élete
    Előre köszönöm! :)

    VálaszTörlés