Üdv mindenkinek :)

Sziasztok!

Bridget S. vagyok, az egyik új szerkesztő a négy közül. 
Tőlem leginkább fejléceket lehet rendelni, amiket az oldalsávban megadott email címre várok pontosan úgy, ahogy az ott le van írva. Azt hiszem, erről nem is írnék többet, csak még annyit, hogy szívesen hozok gifeket, képeket, szóval bátran írjatok, ha ilyesmire lenne szükségetek. :)

És akkor most egy kicsit magamról.
Nem hiszem, hogy olyasmiket kéne írnom, hogy milyen színű a szemem, vagy hogy hány éves vagyok, így hát inkább mesélek a blogos életemről, az úgyis fontosabb itt, ilyen körökben. Szóval, úgy év negyede (suli közepe) táján kezdtem el bloggerkedni (vagyis bloggerináskodni), mert megakartam osztani az Éhezők Viadala fanficemet, melyt ITT találtok meg. Ezen kívül van még három blogom:
 - egy másik, szintén Éhezők Viadala fanfic, KATT
 - egy nem fanfiction, saját történet, KATT
 - és egy személyes blog, amire mindenféle nyammogást írok, KATT
Azt hiszem, erről ennyit, mást nem igazán tudok még felmutatni, de ennek ellenére remélem, hogy hasznos szerkesztője leszek ennek a blognak, és sok mindenben tudok majd a segítségetekre lenni. Éppen ezért kérek mindenkit, hogy bármit szeretnétek, bátran forduljatok hozzám, megpróbálok segíteni, ha tudok.

Valamint, ha már itt vagyok, hoztam nektek pár munkát. Ezeket mind ma készítettem, és elvihetőek így: ha szeretnéd valamelyiket, akkor írj az emailre (a közösre, a rendeléseknél), a tárgyba írd be a nevemet, és add meg, hogy melyik fejlécet kéred (legegyszerűbb a számot leírni az emailben). Én elküldöm neked a MINTA felirat nélkülit, és ha szeretnél rá szöveget, akkor azt is ráírom. Remélem, ez így megoldható lesz, mert számomra nagyon fontos az összeszedettség, hogy ne legyenek kavarodások, és mindenkinek eltudjam készíteni, amit szeretne. 
Szóval a fejlécek:

0

1

2

3

4

5

Köszönöm, ha végigolvastátok, és remélem, tetszenek a fejlécek. Még egyszer, ha rendelni szeretnétek, úgy tegyétek, ahogy az oldalsávban le van írva. Köszönöm!

Ölellek titeket: Bridget S.
(névkártyám még nincs, hamarosan csinálok egyet :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése