Visszatérés

Sziasztooook! :) Mint látjátok újra itt vagyok aminek nagyon örülök, mert már untam az egész nyaralást, mert tök szar idő volt! :/ Na szóval visszatértem és köszönöm Perrie-nek a segítséget amíg távol voltam.Nagyon hálás vagyok , hogy megírt pár kritikát amíg nyaralni voltam, DE innentől fogva újra  egyedül leszek, bár nem sokáig mert hamarosan keresek szerkesztőtársat, amit majd ki is teszek, de addig egyedül viszem a 'bizniszt' :D 
Mielőtt még elmentem nyaralni sokan kértek rendelést így MÉG MINDIG SZÜNETEL A FEJLÉC ÉS A TRAILER RENDELÉS!!! amíg nem leszek kész a többivel...
Kritikát folyamatosan lehet kérni és ahogy látom már elég sok össze is gyűlt. Hamarosan azokat is hozom és az elvihető fejéceket is mivel azt szavaztátok meg a legtöbben.
Többet nem is írnék, csak ennyit akartam! :)

Puszi , Roxana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése