Kritika #48

/Erről a kritikáról csak annyit, hogy a kinézetről szólót, már régebben megcsináltam, ezért lehetnek eltérések!/
http://nemmindenkielhetitul-hv.blogspot.hu/
Író: Vacak
Kinézet: A fejléc tetszik, de látom, hogy nem te csináltad, így arra nem akarok több szót pazarolni, a dizájn és a háttér is megy hozzá, bár azért itt vannak kisebb problémák a modulsávval. Szóval én a helyedben egészen hátra raknám a versenyekre való jelentkezésemet és feljebb a chatet és a rendszeres olvasókat. Legfölülre, pedig a „amit tudni érdemes a történetről" modult raknám, mert az egy kis betekintést ad a történetbe. A blogarchívum fölösleges, ha van egy fejezetek oldalad!
A szereplőkről elég keveset tudunk meg a „szereplők” modulban, csak a korukat, a képek nem egyforma méretűek, az egész olyan mintha csak véletlenszerű képeket tettél volna be emberekről a blogba.
Szerintem a betűtípus kicsit nagyon nagy, és a bejegyzések címét is állítsd valami szebb betűtípusra.

Történet: Elolvastam azokat a részeket, amik eddig fent vannak és azt kell mondjam, hogy felkeltetted a figyelmemet. Nagyon is. Maga az alapszituáció már nagyon tetszik, és a szereplők is jók. mondjuk, azt kell mondjam, hogy Riley talán egy kicsit túlzottan is unszimpatikus.
Igazából még nem sok minden derült ki.
Nagyon jól fogalmazol, de az első fejezetben (azt hiszem) nagyon nagy betűkkel kezded, aztán valahol a kétharmadánál pedig annyira kicsik lesznek a betűk, hogy alig tudom elolvasni, úgyhogy állítsd át egységesre.
És nagyon figyelj, mert néha ugrálsz a jelen és a múlt idő között, általában csak egyetlen mondat, de azért figyelj rá!

Különben minden rendben, szerintem nagyon jó a blogod, ha kijavítod azt a pár hibát, amit felsoroltam, akkor még jobb lesz, úgyhogy sok sikert és gratulálok, elnyerted a tetszésem! 

1 megjegyzés: