Kritika #50


http://layla-donotmatter.blogspot.hu/
Író: Cat L. Loud
Kinézet: Nos..először is, az a kib*szott nagy pillangó nagyon csúnya, tegyél oda 'fel' jelet, de akkor kisebbet, mert majdnem az egész oldalt beteríti. A fejléced nem tetszik, csak úgy oda vannak illesztve a képek, és nem értem, mit keres ott az a két kék lepke. Látom, hogy illik a háttérhez, de ebben a fejlécben így nincs helye. Szerintem rakj be másikat, vagy csináltass mással.(Gondolok a fejlécre) Itt is -mint majdnem mindenhol- van blogarchívum is, és fejezetek' oldal is. A blogarchívum így felesleges, mivel a 'fejezetekben' megtalálhatók a részek. A magamról modult a lap aljára raknám, a modulsávban minden rendben van. Az oldalak betűtípusa szép, de nem ír 'Ő' betűt, szóval az úgy csúnya. Szerintem az 'elképzelt helyek' felesleges, mert az olvasó(legalábbis én) jobb szeretem saját magam elképzelni a helyet, amit szépen körülírnak, mintsem képeket nézegetni, hogy ez meg ez így néz ki. De te tudod.

Történet: A részek terjedelme nagyon kevés, szerintem írhatnál egy részhez többet. Elolvastam az első két fejezetet, de nekem nem tetszik. Egy kis bevezetés nem ártott volna, hogy pl.: a lány hány éves, vagy ilyesmik. A helyesírásodra figyelj, mert rengeteg hibát találtam benne, és néhol értelmetlen is a szöveg. A 2. fejezetben van egy olyan rész, hogy: 'A nagyi akkor vette el a nagyapát' valami ilyesmi, én még nem hallottam olyanról, hogy a nő veszi el a férfit, de nem kötözködöm. A 'kicsoda vagy?' mondat magában értelmetlen, az ilyenekre figyelj, és javaslom, hogy olvasd át, mielőtt közzéteszed. Az alap sztorival nincs bajom, Twilight fan vagyok, szóval tetszik, hogy Alec a főszereplő.
Remélem azért nem bántottalak meg ezekkel a mondatokkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése