Kritika #63

http://zuhanotunderszarnyak.blogspot.hu/
Író: Becca*

Kinézet: Nos, a mostani kinézet ezerszer jobb lett, mint az előző kettő amit láttam, DE a fejlécen a címet nem raktam volna ennyire közel az elhalványított Sasha-ra. Amúgy szép a fejléc, egyszerű , de szép! A háttér pedig tökéletes választás a fejléchez. A modulsávban, minden jelentős dolog kint van , de még így is üresnek tartom. Szerintem dobd fel valamivel. A bloglovinos képet szerintem cseréld le egy kisebb képre meg valami halványabb színűre, mert ez szerintem nem olyan szép. Még annyit tudok a kinézetbe belekötni, hogy a chat-et állítsd be átlátszóra, vagy változtasd meg a színeket, mert így nem szép, nem megy a blog összhangjához. A betűtípusokkal minden rendben van és nálam az még plusz pont, hogy a bejegyzéseket sorkizártra állítottad. :)

Történet: Hol is kezdjem.... a prológusod egyáltalán nem fogott meg és televolt szóismétléssel , amitől azt hittem , hogy falnak megyek. DE amint tovább olvastam ez már nem volt olyan sok és még a fogalmazásod is javult. A 3. résznél már több dolgot részleteztél és ott már azt is lehet mondani hogy szép a fogalmazásod. A részek terjedelme nagyon rövid, főleg a második résznél, a harmadik résznél már hosszabbat írtál , de azt ajánlom hogy ennél egy kicsit hosszabbakat írj! Helyesírási hibákat nem nagyon találtam, de a vesszőkre figyelj! Ne haragudj, de többet nem tudok írni, hiszen csak három rész van fent, de ha lesz több akkor újra kérhetsz kritikát és jobban kifejtem a dolgokat! Sok sikert a továbbiakban! :)

2 megjegyzés: