Kritikacsokor #2 - #64 #65 #66 Fejléc #49 #50


http://avegeljon.blogspot.hu/
Író: Sun :)
Kinézet: A fejléced szép, nekem talán az alján a vér nem tetszik, hisz a vér az lefelé folyik, nem felfelé, ez amolyan f*ck logic. A kinézet egyébként szép, összhang az megvan. A rendszereseket lejjebb tenném, a sztoriról való lényeget feljebb, és az oldalmegjelenítést valahova a chat alá helyezném. Szerintem a trailer-nek nem kellene egy külön oldal, a modulsávban sokkal jobban mutatna, és akkor aki érdeklődik a blogod iránt először a trailert nézi meg(bár még nincs kész, de így akkor is ésszerűbb lenne, szerintem). Valamint engem irritál ez a piros betűtípus, az oké, hogy lesznek halálesetek és ezáltal lett piros, de a chatben például alig lehet olvasni. Tehát a chat-nek az alap színét szerintem változtasd meg, mert alig lehet látni belőle valamit, de ha neked ez így jó, akkor oké.(:
Történet: A prológust már a héten elolvastam, mivel felkeltetted az érdeklődésemet, és azt kell, hogy mondjam tetszik. Feliratkoztam, erről nem tudok mást írni.(:

http://thetimeismylife.blogspot.hu/
Író: Sun :)
Kinézet: A fejléced szép, kidolgozott munka. Összeillik a hátérrel, így azzal sincs gondom. A moduloknál a bevezetőt feljebb raknám, és az oldalmegjelenítést és a rendszereseket lejjebb. Szintén felesleges a blogarchívum. A magamról' modulodat lejjebb raknám, és a versenyre való jelentkezésedet is a cserék alá tenném.
Történet: Huh..A prológus tetszett. Aztán az első rész..Igazából az ember szerintem nem mond olyat az apjáról, hogy 'szerencsétlen', vagy éppen ráb*ssza a kaját, tehát hiába mennyire utálja..Az elején még olyan szépen beszélt az apjáról, reggeli ölelés meg ilyenek, utána meg ráborítja a kaját. Érthető, hogy veri az anyját és azért csinálta ezt, de akkor is..Be kell vallanom zavarosan fogalmazol. Olyan furcsán, mert múltban írsz, és olyan, mintha egy angol tanulna magyarul és úgy írná a történetet. Ergo hülyén, egyszer ez van egyszer az, 'erőteljesen a földre lökött'. Számomra ez a mondat is értelmetlen. Megértem, de mégsem. Aztán a látást én nem nevezném valaminek, de mind ezt te tudod. A helyesírásod gyatra, rengeteg hibát találtam benne, javaslom olvasd át a részeket, mielőtt közzétennéd.

http://elvezdhogyfelsz.blogspot.hu/
Író: Madison G. Wyla
Kinézet: Az egész design-t Cassy Crockett csinálta, egyébként nagyon szép, a fejléc is illik az egész sztorihoz. A modulok rendben vannak, én talán a 'The Story' modult a chat fölé raknám, hisz ha valaki rákattint a blogra akkor nyilván jobban érdekli a sztori lényege, mint a chat. Nincs részek oldal, helyette van blogarchívum, ez így teljesen jó, tehát a moduloknál sincs egyéb problémám. Minden teljesen rendben van.(:
Történet: Először csak a kis összefoglalót olvastam el, amivel felkeltetted az érdeklődésem, így boldogan kezdtem olvasni a történetet, amire csak most volt időm. Iszonyatosan jól írsz, szépen megfogalmazod a dolgokat, a történet meg valami fenomenális! Az írás-stílusod is hihetetlenül jó, csak amit reggel is említettem neked, néha - de tényleg, csak egyszer kétszer vettem észre - ugrálsz a jelen és múlt között, az első részben csak egyszer vettem észre, így ez nem egy elefántméretű hiba, inkább csak egy szúnyog méretű. Félek, ha nem kérsz kritikát nem találok rá a blogodra, és nem tudnám dicsérni sem, valamint nem ismertelek volna meg. Ne hagyd abba amit csinálsz, mert van tehetséged hozzá!(:

Reményeim szerint ma még hozok kritikát, fejlécet is, illetve még régebben valaki kért Selena Gomez-es asztali hátteret, azt is igyekszem megcsinálni!

http://themystichouse.blogspot.hu/
Személyes blogomra

1 megjegyzés:

  1. Szia! :) Köszönöm a kritikát! :) Hát igen a helyesírással mindig meg volt a gondom, de a végére kezdtem belejönni, s egyre jobb lett! :) Mivel a Time volt az első blogom, és még akkor nem nagyon értettem az íráshoz, de a végére már kezdtem belejönni. Ezért is döntöttem úgy, hogy befejezem. Amúgy sem bírnám 3 bloggal! :) Nagyon köszönöm a kritikát! :)

    xx Sun :)

    VálaszTörlés