Kritikacsokor - #73 #74 #75 #76 + Karakterek

http://nowisgoodbelieveinyourself.blogspot.hu/
Író: AshleyBo
Kinézet: A fejléced gyönyörű, körülbelül öt percig bámultam- és ámultam. Nekem nagyon tetszik, és bevallom kerestem benne hibát -fogalmam sincs miért- de nem találtam. Szép munka! Az egész kinézetet szépen megcsináltad, szép letisztult, és nyugodt hatása van. A moduloknál minden rendben van, a betűtípus is szép, nekem egy a kérdés, hogy ha két verseny kép van a modulsávba, akkor miért van egy külön oldal egy másiknak, ahol csak egy kép található? Van egy sejtésem, de azt nem szeretném publikálni, mellesleg én a verseny képeket legalulra, a cserék alá tenném. Mást nem tudok írni, igényes és szép blogod van!(:
Történet: Bevallom régen szerettem Justin Bieber-t, és tényleg Belieber voltam, megállás nélkül hallgattam a One Time-ot, juj, és azzal dicsekedtem, hogy az unokatesóm évre/hónapra/napra pontosan akkor született mint Ő, de ennek a kritikának nem erről kellene szólnia, btw. belekezdtem az olvasásba. Tetszik a fogalmazásod, sőt, nagyon szépen fogalmazod meg a dolgokat, a részek terjedelme is jó. Azonban rengetegszer nem rakod ki a vesszőt, pl.: hogy ezt meg azt csinálja. A hogy előtt mindig vessző van, ezt ne felejtsd el, de csak kisebb helyesírási hibákat találtam benne, ezeket leszámítva itt is minden rendben van. Tetszik a történet, és mint említettem a fogalmazásod is, legközelebb biztosan tovább olvasom.
Ne hagyd abba amit csinálsz, hisz jól csinálod!(:

http://appearances-aredeceiving.blogspot.ro/
Író: G.B.Evelyne
Kinézet: Khm..A fejléced nem tetszik, csak rá vannak pakolva a png-k, illetve van egy alap, ami a háttér. Nem szép, nem csak azért mert egyszerű, hanem mert olyan rondán mutat. Szerintem csinálj, vagy csináltass valakivel, aki ért hozzá. Én mindig utáltam amikor valaki az oldalaknál nem áttetszőre rakja a hátterét, mert szerintem az csúnya, ahogyan itt is, mert míg máshol olyan mintha a fejléccel együtt lenne ott, itt különválik a kettő, ami szintén nem szép. Ráadásul nem fedik be az oldalak az egész képet, ezáltal ottmarad az a fekete csík. A moduloknál a 'The Story-t' feljebb raknám, a facebook csoportot lejjebb, valamint az oldalmegjelenítések is lentebb mutatna jobban. Fogalmam sincs van-e elválasztó vonal mert nem látszik, javaslom rakj be egyet, mert így egybeolvad a modulsáv és a bejegyzés, ami szintén -mint minden más- nem szép.
Történet: Egy szó, sablon. Rengeteg sablon blog van, és sajnos a tied is ezek közé tartozik. Az első részt összevont szemöldökkel olvastam, mert még jó, hogy nem hinne neki a bátya, hiszen azt se tudja, hogy létezik, nehogy már ezért sírva fakadjon, én se hinnék egy ismeretlen lánynak, hogy Ő most a húgom. Az egész tök lehetetlen, nincs egy cseppnyi valóságalapja se, amit megértenék, ha egy misztikus sztorit írnál. Az ember nem is áll csak úgy oda, hogy hát b*szd meg, a húgod vagyok. Bocsánat, hogy ilyen szavakkal illettem a blogodat, és remélem nem bántottalak meg ezzel a kritikával.

http://dearparis-n.blogspot.hu/
Író: Alice W.
Kinézet: Imádom! A fejléced nagyon szép, valamint az egész blogod összhangban van, tényleg nagyon szép! A moduloknál minden rendben van, talán kiraknék egy olyat, hogy összefoglalva miről is szól a történet, de ez nem szükséges, hisz ha valaki rákattint a blogodra rögtön kedve lesz olvasni a gyönyörű fejléc miatt. Mást tényleg nem tudok írni, szerelmes vagyok a fejlécedbe, szó szerint.(:
Történet: Megfogott a fogalmazásod, sőt, nagyon tetszik! Fel is iratkoztam, nehogy elmaradjon. A részek terjedelme szerintem rövid, ámbár lehet, hogy a kis betűtípus miatt vélem így. Amikor a második résznél szóba került az a bizonyos Harry elgondolkodtam, hogy most vajon Harry Styles-ról van szó? Mindegy is, a történeted eddig tetszik, biztosítalak róla, hogy a jövőhéten még továbbolvasom. Helyesírási hibát nem találtam, annak külön örülök, hogy Te sem tartozol azon bloggerek közé, akiknek egy-egy rész csak párbeszédekből áll.(:

http://myartismyreedom.blogspot.hu/
Író: Gabby
Kinézet: A fejléced szép, sőt, az egész kinézet is, hiszen Roxana csinálta.(: A moduloknál is minden oké, egyszerűen nem tudok mibe belekötni. Szép.(:
Történet: Ez is, sablon. Ne haragudj, de tényleg, ez is sablonos sztori, annyi, hogy ez végre nem 1D fanfiction, hanem egy saját történet. Túl gyorsan haladsz, csak olyan leírások vannak, mint pl.: hogy néz ki a ház, mi hol van, - és ennyi, a többi párbeszéd. Helyesírási hibát viszont nem nagyon találtam benne, ha igen csak ritkán, a részek terjedelme pedig megfelelő. 
Remélem ezzel nem bántottalak meg.(:

Az ötödik kritikát úgy gondolom felesleges megírnom, mivel a lány befejezi a blogját, tehát nem fogok feleslegesen dolgozni ezzel. Most, hogy a kritikáimat kivégeztem lehet megírok még párat azokból, amiket az írja meg akinek több ideje van, valamint igyekszem a fejlécekkel is!(:

Aztán valaki kért chatben barna hajú lányokat, most hoztam.
Alyssa Bernal
Dacey Loxx
Elsie Enchanted
Megan Nicole
Nastya Shmakova
Stella Hudgens
Temara Melek
Taylor Mangan
Lisa Tellbe
Remélem megfelelők.(:
Puszi, Vivian J. Walker

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a kritikát! A verseny képeket rendbe tettem, mert igazából figyelmetlenség volt! Teljesen elfelejtettem, hogy nekem erre egy külön oldalam is van. A vessző hibákra mostantól rettenetesen odafigyelek.
    Sok puszi, Ash

    VálaszTörlés