Directionereknek - Midnight Memories

Hii, everybody!
Rákattantam az angolra, mindegy, nem ezért jöttem. Gondolom néhányan tudomást szereztetek arról, hogy a 1D Midnight Memories albuma -ami eredetileg november 25.-én jelenne meg- kiszivárgott, így elég sok helyről le lehet már tölteni, viszont folyamatosan törlik le a youtube-os oldalakról, szóval ha eddig láttad a youtube-on úgy, hogy nem az eredeti OneDirectionVEVO töltötte fel, akkor valószínűleg az már nincs ott. 
Mindegy, a lényeg, hogy aki megszeretné hallgatni, illetve leszeretné tölteni azoknak hoztam egy linket ahonnan én töltöttem le, illetve a listát a számokkal. Ha pedig vártok a hivatalos megjelenésig akkor lapozzatok a blogon tovább, engem az sem zavar, hogy valaki nem szeretné meghallgatni, csak azt nem szeretném, ha e bejegyzés alatt osztanátok néhányan az észt, hogy az nem directioner aki meghallgatta az albumot. Ez nem igaz, de nem szeretnék tovább dumálni, itt a link: KATT KATT KATT
Midnight Memories
1. Best Song Ever (klippes)
2. Story Of My Life (klippes)
3. Diana
4. Midnight Memories
5. You And I
6. Don't Forget Where You Belong
7. Strong
8. Happily
9. Right Now
10. Little Black Dress (had ne mondjam..;))
11. Through The Dark
12. Something Great
13. Little White Lies (nagy kedvenc)
14. Better Than Words
15. Why We Don't Go There
16. Does He Know?
17. Alive (ébresztő hang)
18. Half A Heart (istenem, ezen még sírtam is!)

Néhány info:
Midnight Memories műfaja: Pop-rock
Mind az öt fiú közreműködött a Story Of My Life megírásában, illetve külön-külön még több számba is besegítettek az albumról.

Ha nem sikerül a fenti linken letölteni őket, nyugodtan írjatok nekem e-mailt és szívesen elküldöm.((:
Remélem néhányotoknak segítettem egy kicsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése