Kritika #81 #82 + Elvihető fejléc #10

Sziasztok! (:
Újra itt vagyok, kritikákkal valamint hoztam egy elvihető fejlécet is. 
http://elvexvagyxhalva.blogspot.hu/
Írók: Sun :) & Flower B.
Kinézet:

A fejléc nagyon tetszik, szép kidolgozott munka. Úgyhogy ebbe semmiképpen sem tudok belekötni. A háttér színe tökéletesen passzol a fejléc színéhez , de ez a minta , ami a hátteren van az egyáltalán nem. A modul sávban minden jelentős modul kint van , de nekem nem tetszik ahogy kinéz az egész sáv. Azok a 'képek' vagyis szövegek nem szépek ott. Úgy lenne szép ha mindegyik egy méretben lenne , rajtuk a szöveg középre igazítva valamint olyan szín , ami a fejléchez menne és nem utolsó sorban más betűtípust kellene oda beállítani, mert ez ocsmány! A moduloknál másba nem tudok belekötni. A bejegyzést én a helyetekben sorkizártra venném, mert úgy még is sokkal szebb összhatást ér el az egész, mint így. Egyébként a kinézet szép, csak az oldalsávban javítsátok ki azt , amit mondtam! Na most térjünk rá a történetre. 

Történet:

Nos, először is kezdeném az alapötlettel. Az alapötlet nagyon egyedi, ilyennel nem találkoztam még és ez az ötlet nagyon is megtetszett. DE a fogalmazásotok egyáltalán nem. Oldalt a kis bevezető nagyon megtetszett és örömmel kezdtem el olvasni, de sajnos csalódtam. Meg kell mondjam , hogy olvasás közben majdnem bealudtam. Komolyan! Annyira egyszerűen fogalmaztok, hogy már az ember bealszik rajta. A másik meg értelmetlen mondatokat is írtatok. Volt amit egyáltalán nem értettem. Ezért nem is akartam tovább olvasni és 7 fejezet helyett, csak 3-at olvastam el. Találtam helyesírási hibát valamint vessző hibákat is , de az annyira nem súlyos. A részek hosszúsága még az elején nagyon rövidek voltak, de észrevettem hogy az utolsó két rész hosszabbra sikeredett. Egy kicsit beleolvastam az utolsó két részbe és ott már észre lehet venni, hogy fejlődtetek. Azt ajánlom , hogy olvassatok sok könyvet és akkor a szókincsetek is fejlődik. Remélem semmivel sem bántottalak meg titeket. Ha igen akkor nem akartam!

További jó blogolást ! (:

http://mariam-clark-the-game.blogspot.hu/
 Írók: Mariam Clarck & Noi Styles
Kinézet:

Az egész kinézet nagyon szép, összhangban van az egész, de valamibe bele tudok kötni és az a fejléc. A fejléc egyáltalán nem rossz, jó az elképzelés , de vannak hibái a fejlécnek.Tetszik baloldalt az a fás kép és az is , hogy a főszereplő lány , Lily Collins nincs középen hanem egy kicsit arrébb. DE az nem olyan szép, hogy baloldal csak egy kép van jobb oldalt meg több. Jobb oldalt a sarokban , azt a rózsás képet nem értem. Az valamiért nem passzol oda. De ha ennyire akartátok azt oda miért nem halványítottátok el jobban? Mert nekem ez szúrta ki egyből a szememet. Lily -ről imádom ezt a képet nagyon szép rajta, de egy bajom van vele. Homályos! Nagyon passzol a fejléchez, de homályos. Ennyi lenne a fejléc hibája , egyébként szép meg minden csak ezek eléggé észrevehetőek. Ja és még azt meg kell jegyeznem a fejlécről, hogy a rajta lévő cím színei és betűtípusa nagyon szép! :) A háttér tökéletes választék, nagyon illik a fejléchez. A modul sávban minden kint van és szép is , de a cseréket leges legalulra tenném, valamint a versenyes képeket a chat alá tenném be. Még annyit, hogy a bejegyzéseket ti is sorkizártra állítsátok be! Utálom állandóan leírni ezt , de engem nagyon idegesít, ha nincs sorkizártra beállítva a bejegyzés, hiszen úgy szép rendezett az egész.

Történet:

Elolvastam a prológust és a két részt is , és hát sajnos azt kell mondjam , hogy nekem ez NAGYON TETSZETT! :) Nagyon szépen, aprólékosan írtok , úgy hogy az olvasó teljesen beletudja élni magát a történetbe. Tetszik az alapötlet, egyáltalán nem sablonos! Helyesírási hibát egy két helyen találtam , de azok egyáltalán nem vészesek, nem is lehet őket nagyon észre venni. A fejezetek hosszúsága is pont jó. Ne haragudjatok , de ide nem nagyon tudok már mit írni. Nagyon jó a történet, tetszik ezért fel is iratkoztam és kíváncsian várom már a folytatást!
Csak így tovább! ;)



Elvihető fejléc:
Selenás fejlécet csináltam , az egyiken rajta van a neve a másikon meg nincs.  Ha viszitek, akkor semmiképpen se hirdessétek sajátotokként , hanem akkor írjátok ki hogy tőlem van. Valamint Ha kértek rá  feliratot , akkor írjatok az email címemre és megkapjátok felirattal együtt a fejlécet! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése