Kritika #84

Hihi, most írtam, hogy nem nagyon leszek, de újabb kritikával érkeztem, ez könnyűnek bizonyult megírnom.(:
http://voltunk-vagyunk-leszunk.blogspot.hu/
Író: Zita
Kinézet: Jaj, igazán jól mutat az a kép a fejléc helyén. '-Tényleg?' Nem! Kiég a retinám! Na jó, azért ettől nem, de hajlamos vagyok túlozni, azonban ebben az esetben nem túlzok. Te jó isten! A címből azt hinné az ember, hogy valami igen jó bloggal találkozunk. Nem, nem, nem, és nem! Az a kép csúnya a fejléc helyén, ahogyan az is, hogy orbitálisan nagy betűkkel oda van írva, hogy Őt Laurának hívnák. De jó, engem Viviennek. Hihi. A háttér nem is illik ahhoz a képhez, a sablon amit választottál visszataszító, komolyan! A moduloknál a Rendszeres olvasókat külön írják, illetve az, hogy olvasó hosszú ó a végén. A chaten nagyon nevetek jelenleg, fogalmam sincs ki írogatott oda, van egy sejtésem. Egy csomó modul nincs kint, és így az összhangra visszatérve, amiről megjegyezném, hogy nincs, nem tudom miért hiszik azt néhányan, hogy a fekete és a rózsaszín jól mutat együtt. Eleve az, hogy hiába van benne a fekete, ami egy sötét szín, és hiába sötét rózsaszínről van szó, mégis a rózsaszín emelkedik ki, amiből az jön le, hogy mézes-mázas izé van. Az egész blogra ráférne egy design átalakítás. A bejegyzés címének a betűtípusa undorító.
Történet: SMILEY! SMILEY? Jesszus, hanyagoljátok már a smiley-kat, irritáló, ahogy olvasok és ott virít egy hülye :P fej. Facebook, twitter, sms, tök mindegy, hol használjátok, de írásban ne! Hogy nézne ki, ha pl.: A Harry Pottert is teleírták volna smiley-val? A könyvre gondolok, nem a filmre. Sablon, sablon, sablon. Értelmetlenül fogalmazol, már a prológusban elvesztem. Megjegyzem, a részek betűtípusa iszonyú, ahogyan a színe is. Ha kezdesz egy mondatot, könyörgöm, írd már nagybetűvel! Körülbelül 30 sor egy rész, hát az elég kis teljesítmény. Nem tudok mit írni, meg ne haragudj, de ez nagyon gáz.
Teljes mértékben tisztában vagyok azzal, hogy megbántottalak, de így gondolom, őszinte vagyok, és eszembe sem jut bocsánatot kérni, mert ez az igazság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése