Helyzetjelentés - Dorine

Kedves mindenki!
Most elkezdhetnék magyarázkodni, hogy miért tűntem el, de megvan az oka, és részben magánügy, részben pedig közhely. Egy szó mint száz: nem volt időm, kedvem. A fejléceket röstellem de nagyon, iszonyatosan el vagyok maradva velük. Van még egy pár megrendelésem, de megmondom őszintén, miután leírtam nektek, mennyire zavar, hogy dolgozom egy fejléccel aztán jó esetben két napot van kint a blogon, egy kicsit elment a kedvem az egésztől. Még azt is fontolgattam, hogy kilépek a blogból, de azért itt még nem tartok. A lényeg az, hogy egyelőre nem fogom elkészíteni a hátralevő rendeléseimet, aminek most nem csak az az oka, hogy se kedvem se ihletem se rálátásom stb, hanem az is, hogy nincs PS-em. Ha minden igaz, a szünet folyamán lesz, ám nem ígérek semmit azoknak, akik tőlem rendeltek. Üzenem nekik, hogy ne várjanak rám, kérjenek nyugodtan mástól, de ez esetben írjanak egy emailt, hogy kértek más helyről (bár nem hiszem, hogy lenne olyan, aki két hónap várakozás után nem kért még). Szóval igen, szégyellem magam, de rájöttem, hogy nekem ez így nem megy. Új dolgokra vágyom, kihívásokra, nem folyamatos fejlécekre, egymás után. Ez azt jelenti, hogy sajnálom, de nem sokat fogok mutatkozni itt mostanában. 
Tényleg elnézést, mindenkitől, hiszen én vállaltam a dolgot, de... nem megy. 
Kellemes ünnepek,
Dorine

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése