#Karácsonyi bejegyzés

Sziasztok!(:
Remélem mindenki készülődik, hangolódik már a Karácsonyra, ajándékokkal hogy álltok? Én idén sem voltam túl kreatív, nem készítettem semmit, csak vettem. Remélem azért Nektek ügyesebben sikerült ez az ajándékos dolog.:)
Karácsony -vagyis a közelgő ünnep alkalmából készültem nektek asztali hátterekkel, képekkel, néhány témához illő zenével.
Asztali háttér
Khm. Kettő hátteret csináltam, de az egyiket ha berakom ide akkor a színe megváltozik, idk miért.. Mindegy.

Karácsonyi képek























Zenék

Textúrák
[ez már nem a Karácsonyhoz kapcsolódóan]










Hoztam volna png-ket is, de újra lett telepítve a gépem és mindenem elveszett, a programokat is újra le kellett töltenem, de majd legközelebb azt is keresek.

Így pedig utólag, ha már holnap nem jelentkezem -szerintem nem fogok, max. még ma, akkor szeretnék mindenkinek nagyon Boldog Karácsonyt, illetve Boldog Új Évet kívánni!! Használjátok ki, hogy nincs suli, én pedig tanulok a matek vizsgámra.:(
Szép estét, és kellemes ünnepeket, Vivian.xx



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése