Kritika #87 #88 + Textúrák #4

Sziasztok! (:
Sajnálom, hogy már hetekkel ezelőtt nem jelentkeztem/jelentkeztünk , de mindenkinek megvan a saját problémája. De most itt vagyok és hoztam nektek textúrákat,valamint még pár hete megírtam két kritikát, amire csak most került sor hogy megosszam. Tehát itt is vannak:

Textúrák:

Kritikák:
http://azegeszeletemmegvaltozott.blogspot.hu/
Író:Emery Wlant

Kinézet:

A fejlécet Vivian csinálta, ami nagyon szép , ezért erről többet nem is tudnék mondani. A sablon amit be állítottál ,az egyáltalán nem passzol a fejléchez. Ne haragudj de így csúnya az egész összhatás. Ha van egy szép fejléced , akkor a kinézetet is csináld meg szépre! Szerintem a sablon állítsd be egyszerűre és nagyon akarod lilára ,akkor azt be is tudod állítani, valamint egy szép lilás hátteret is rakj be a sablonhoz. A két oszlopos modul sáv szerintem tök fölöslegese. Nincs sok dolog kint ezért egybe is lehet rakni őket. Ha az oldalsávba raksz ki képeket a szereplőkről, akkor azt ajánlanám , hogy egyforma nagyságúakat válassz és akkorákat amik végig érik a sáv szélességét és ne annál kisebb legyen, mert így nem szép. A betűtípus nem rossz , de valami szebbet is beállíthatnál. Valamint ami mindenhol kiszúrja a szememet, az az ha valaki nem állítja be a bejegyzést sorkizártra. Ezt utálom állandóan elmondani vagyis leírni, de így szép a blog ha sorkizártra van állítva, hiszen sokkal szebb hatást nyújt az egész kinézetnek.

Történet:

Nos , nem volt sok időm, így csak az első részt olvastam el valamint az utolsó két részt. Nem tudom, ki hogy volt vele , de nekem nem jött be az első rész. Unalmas volt , semmi olyan nem volt benne ami felkeltette volna az érdeklődésemet. Nagyon egyszerűen fogalmazol és ismételsz is. Találtam benne sok helyesírási hibát, valamint a vessző hibákra is figyelj. Azt ajánlom , hogy mielőtt kiposztolnád a részeket előtte alaposan olvasd át őket. Mikor beleolvastam a az utolsó pár részre észre lehetett venni, hogy javultál. A fogalmazásod nagyon szépen javult és már nem mondhatni olyan unalmasnak. Kezd izgalmas lenni a sztori is. Bár azt be kell vallni , hogy sablon sztori. Tényleg az ne haragudj, de ennek ellenére nem rossz. A részek terjedelmét kevésnek gondolom. Ügyes vagy te , így többet is tudsz írni. 
Ui.: Olvass sok könyvet így a szókincsed és a fogalmazásod is javulni fog! :) Remélem semmivel sem bántottalak meg, hiszen nem ez volt a célom!  

Történet:
Író:Cassy Crocket

Kinézet:

A fejléced nagyon egyszerű, de még is szép. Minden szépen elvan rajta helyezve, de az a bajom vele , hogy egyhangú. Szép meg minden , de tehettél volna még bele egy kis színt , mert ez így nagyon egyhangú. A háttérrel semmi bajom nincs tökéletesen passzol a fejléchez, valamint még a sablon is jó választás. Az oldal sávban is minden lényeges dolog kint van és tetszik a két kép is amit kitettél a kis idézettel együtt. A betűtípusokkal sincs semmi gond és nagyon örülök annak, hogy nálad minden sorkizártra van állítva , hiszen én erre nagyon allergiás vagyok ha valaki nem állítja be ilyenre. Másba nem tudok belekötni, tehát jöjjön a történet! :)

Történet:

Már a címből is rálehet jönni, hogy ez nem egy átlagos történet. Nagyon szépen aprólékosan fogalmazol és a helyesírásoddal sincs gond. Az első részt nagyon szépen leírtad , így örömmel kezdtem el olvasni a többi részt is. Nem sablon sztori bár a csaj betegségére lehet azt mondani, hogy egy kicsit sablon hiszen most az ilyen blogok vannak elterjedve , amiben a csajnak komoly betegsége van. Ennek ellenére nagyon tetszik, hiszen te teljesen máshogy írod le és sokkal egyedibben is. Többet nem tudok írni, csak annyit hogy ne hagyd abba és várom a folytatást! :)
További jó blogolást! :)

Üdv.: Roxana W.

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm!! :)
    Javítok mindent amit tudok! :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Roxana :)

    Köszönöm, hogy időt szántál a történetemre, és elmondtad hogyan is látod az oldalt. Nagyon kíváncsi voltam rá, hogy te mégis hogy vélekedsz róla. És nagyon boldog vagyok, hogy ilyen pozitív véleménnyel vagy róla.
    Puszi Cassy

    VálaszTörlés