Kritika #97

Sziasztok! (: Kritikával érkeztem és ha már nem fogok jelentkezni akkor mindenkinek BOLDOG ÚJÉVET szeretnék kívánni! :)
http://www.csakegytortenetasokkozul.blogspot.hu/
Író:Rékaa Vicious
Kinézet:

Fejléc: Láttam a blogod előző fejléceit , azok nem voltak valami jók, de ez nagyon tetszik. Bár egy valami nem , az pedig felül a nagy fehérség. Nem nagyon értem azt ott , de ennek ellenére is nagyon szép a fejléc. Tetszik, hogy két kis halvány körben van a cím. Ötletes! Egyáltalán nem tudok belekötni, csak a fehér részt nem értem, de ezt eltekintve Khyira szép munkát végzett!
Háttér és sablon:  A háttér nem rossz, valamennyire passzol a fejléchez, bár én mást választottam volna, de ez is jó! A sablon nagyon nem tetszik. Egy kicsit sem passzol a fejléchez, a helyedben egyszerűt sablont választanék, az tökéletes lenne a fejléchez. 
Modul sáv/ Oldal sáv:  A két oldal sáv helyett csinálj egyet. Nincs sok dolog kint szóval elfér mind egy helyen! A chatet lejjebb tedd az olvasókat pedig feljebb! A chatet szerintem átlátszóra kellett volna állítanod, mert nagyon kitűnik így minden közül és nem szép. Általában nekem nem jön be ha valaki az oldalakat a fejléc alá teszi be , de nálad kivételesen tetszik.
Betűtípusok/ Színek / Bejegyzés: Nekem a betűtípus annyira nem tetszik , amit a címnek állítottál be de nem rossz legalább nem az egyszerű unalmas betűtípus van beállítva. Ez a kék szín nagyon szép, de valamiért nem illik a bloghoz hiszen az egész fekete- fehér , oké tudom fel akartad dobni egy kicsit msá színnel is ami nem baj, nekem tetszik is csak egy kicsit furának tűnik. Nem győzőm mindig mindenkinek mondani, hogy állítsa be a bejegyzést sorkizártra , hiszen úgy sokkal jobb az egész és még szép hatást is kelt!

Történet:

Alap ötlet: A történet alap ötlete nagyon nagyon de NAGYON jó!! Már a fejlécből is le lehet következtetni , hogy ez nem egy szokványos történet valamint a szereplők is egyediek(kivéve Acacia Clark-ot). Bár felbukkan benne a  One Direction két énekese Harry és Zayn, de nem úgy mint más blogoknál. (Mármint nem a 1D énekeseiként) Az is roppant egyedi a blogban , hogy a két lánytestvér apja a Nirvana énekese. Mikor ezt megláttam neki is álltam olvasni a sztoridat.
Fogalmazás/Helyesírás: Na igen a fogalmazás... A fogalmazásod nagyon egyszerű és unalmas...De mint említettem az ötlet amit kitaláltál nagyon jó, csak nem fogalmazod meg szépen az egészet... Helyesírási hibák sokszor előfordulnak , de a vessző hibák többször. Figyelj oda ezekre! Nem olvastam el az összes részt csak az első 10-et és észrevettem hogy a fogalmazásod kezd fejlődni. A részek az elején még rövidek voltak bár most sem valami hosszúak, de valamennyivel többet írsz az utolsó pár résznél. Gyakorolj sokat és írj több leíró részletet, mert szinte az egész párbeszédből áll! Mindenképpen folytasd a blogod jó ez csak a fogalmazásodon kell fejlesztened , olvass sokat és gyakorolj és jobb leszel hidd el! :)

További szép estét és boldog Új évet! :)
Roxana White

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése