Dorine visszatér

Kedves Olvasók! <3
Amint láthatjátok, új design került az oldalra, ami annak köszönhető, hogy elegem lett magamból. Ezt ne értsétek félre. Úgy lett elegem magamból, hogy nem csinálok fejléceket. Szóval most fogtam magam, és csináltam egyet az oldalra, ezzel pedig elkezdtem kitörni ebből a tunyaságból, amibe a szünettel és az iskolával együtt estem bele. Kérlek, ne haragudjatok, de az eddig hozzám érkezett rendeléseket törölni fogom, hogy teljesen tiszta lappal induljak. Szóval ettől a bejegyzéstől kezdve újra rendelhettek tőlem, DE! Aki tőlem rendel, az számítson rá, hogy akár egy hónapot is igénybe vehet a folyamat, míg elkészül a fejléce, mert egyre inkább nem vagyok elégedett a munkáimmal, és csak akkor szeretném kiadni a kezeim közül őket, ha úgy érzem, hogy tetszeni fog a megrendelőnek. Vagyis hosszú időt fog igénybe venni, és nem csak emiatt - nekem is van életem, vannak blogjaim, van iskola, ahová járok, ahová készülnöm kell, szóval ezt is kalkuláljátok bele. Valamint csak az első három email írót veszem figyelembe, a többieket muszáj visszadobnom, sajnálom. Akinek felvettem a rendelését, az van benne az első háromba, nekik vissza is fogok írni. Bocsi, hogy ilyen lesz a rendszer, de nem megy másképp, nem akarom túlvállalni magam, mert annak megint csak az lesz a vége, mint ennek volt. A felvett rendelők neveit ki fogom írni oldalra, és kérlek, vegyétek figyelembe, hogy milyen fejléceket nem vállalok! Nem szeretném, ha ebből baj lenne. Ha olyan témájú a blogotok, akkor inkább rendeljetek mástól, rengeteg nálam sokkal ügyesebb szerkesztő császkál még a blogspot világában.
Azt hiszem, ennyi lettem volna, mindenkinek kellemes napot, élvezzétek ki a szünet utolsó óráit.

Üdv,
Dorine Osteen

2 megjegyzés:

  1. Szia Dorine :3
    Kérdésem lenne, hogy hol készítesz fejléceket? Mármint milyen alkalmazásban. Válaszod köszönöm :3
    O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem értem... hogy-hogy milyen alkalmazásban? oO

      Törlés