Újra lehet rendelni

Sziasztok!(megint:D)
Mivel már elég régóta szünetelek, mások szerint kerülöm a 'munkát', nevezzük ahogyan akarjuk. Szóval, úgy döntöttem, hogy újra lehet rendelni tőlem, más kérdés, hogy ki él vele.
Azt még közlöm, hogy a szünetben is jött kettő-három e-mail nekem, miszerint fejlécet akarnak rendelni. Nem szeretnének, ők akarnak. Tudjátok, ilyenkor szoktam azt mondani, és még sokan mondják ezt, hogy akarni a vécén kell. Mindegy is, úgy ahogy volt kitöröltem a rendelést, nem foglalkozok ilyenekkel, mivel ki volt írva, hogy nem lehet tőlem rendelni.
Aztán, megpróbálkozom a trailer készítéssel is a blogon. A szükséges dolgok oldalra ki vannak írva, ehhez nincs hozzáfűzni valóm, csupán annyi, hogy
fejléc rendelésnél összesen kettő rendelést vállalok, többet nem, (nincs külön, hogy fejléc vagy design rendelés, egynek számítom, tehát ha van egy fejléc és egy design rendelés, akkor megtelik a két hely)
trailer rendelésnél összesen három rendelést vállalok, többet nem.
Ha valaki nem követi a rendeléshez kapcsolódó dolgokat a modulsávban, ami leírja, hogy mik szükségesek a trailerhez/fejléchez, nem érdekel, hogy csak véletlen hagyta ki, vagy nem látta, törlöm a mailt.
Apropó fejléc. Maximum két szereplőt szerkesztek a képre, mert hármat-négyet már nem tudok, maximum a háttérbe. Még három szereplőt sem helyezek előtérbe, mert akkor nem olyan lesz a végeredmény, ahogyan én szerettem volna, vagy éppen a rendelő. Aztán általában csak hétvégén lesz időm a rendelések elkészítésére, tehát egy fejléc elkészítése nem biztos, hogy egy-két napba telik nálam, kérlek tartsátok ezt tiszteletben, és ha tőlem rendeltek, akkor mástól ne.
A rendeléseket erre az e-mail címre várom: vivianjwbloggerina@gmail.com
Juj, és a trailerhez kapcsolódóan pedig, ha elkészült a videó, akkor elküldöm a rendelőnek, mailben. Ha minden rendben van vele, nem kell rajta semmit javítani, akkor felkerül a youtube csatornámra, onnan pedig nyugodt szívvel linkelheti a blogjára.
Csak ennyit akartam, sok sikert a félévihez, meg a sulihoz, persze.
Vivian

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése