Ismertebb fanficek

Chatbe kértek ismertebb fanfictionöket(: Hoztam párat egy kis leírással.

Ezek az ÉN véleményeim, ha le akarod őket nézni, csak szólok, hogy ne tedd.

Dark

Szinte a legismertebb mind közül, angol, de fordítását is lehet olvasni. Harry egy pszcihopata állat, de beleszeret Bo-ba, nekem egy kicsit Gyönyörű sorscsapás -ez egy könyv- beütése van, de mostanában kincset és az olyan blog/könyv ami kicsit se hasonlít a másikra. Nem azt mondom, hogy sablonos, de én igazából nem szeretem amúgy sem -engem irritál Bo mert mindenért hisztizik, de ízlések és pofonok.(:

Twisted

Ezt nem olvasom, nem is fogom, mert egyesek azt mondják, hogy Dark2, mások pedig azt, hogy csak az eleje Dark, később változni fog. Szinte mindegyik ugyan az, és én erre nem vagyok kíváncsi, nem is fogott meg, nem tudok rá mit mondani.

Shadow 

Befejezett. Őszintén, ez Dark3. Belekezdtem, de nem tetszett így a hatodik fejezetnél be is fejeztem. Biztos nagyon jó lehet, ezt se akarom lenézni, de nem tetszik egyszerűen, és ennyi(:

After

Erről a blogról négy hónapja hallottam, de csak annyit tudok róla, hogy punk Harrys. Bele is olvastam -felvágtak azzal hogy hasonlít az én blogomra (csak egy ember, de akkor is) amikor a blogom 2013. 06. 20-án jött létre, és négy hónapja hallottam erről a blogról...nocomment - de ez se tetszett.

Gondolom észrevettétek, hogy túlságosan "elszaporodtak" a Zayn/Niall/Louis/Liam/Harry-vagyok-egy-kicseszett-rossz-fiú-te-pedig-ártatlan-vagy-és-szűz-tetszel-nekem-táncoljunk blogok. Nem tudok rá mit mondani, szerintem már kevesebb a Zayn/Niall/Louis/Liam/Harry-vagyok-híres-vagyok-rendes-vagyok-te-pedig-normális mint a Dark stílusú. Ennyit erről.

Ha esetleg annak számít -nem számít annak- akkor mondhatni hogy az én blogomnak is van egy icike picike -csak hogy érezd: nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon kicsike- sikere. Ha érdekel valakit -senkit senem- akkor itt van a link:

Unforgettable

Have a nice day! Dorothy xx

(Bocsánat ma egy kicsit hülye vagyok)

3 megjegyzés:

  1. Gondolom észrevettétek, hogy túlságosan "elszaporodtak" a Zayn/Niall/Louis/Liam/Harry-vagyok-egy-kicseszett-rossz-fiú-te-pedig-ártatlan-vagy-és-szűz-tetszel-nekem-táncoljunk blogok. Nem tudok rá mit mondani, szerintem már kevesebb a Zayn/Niall/Louis/Liam/Harry-vagyok-híres-vagyok-rendes-vagyok-te-pedig-normális mint a Dark stílusú.

    SÍROK A RÖHÖGÉSTŐL:DDDDDDD S amúgy mindenben igazat adok neked, szinte mindegyik egyforma. Beleolvastam a blogodba, azt hittem az is ilyen lesz hogy a csaj "ártatlan és félénk" de nem az volt s az is fantasztikus hogy nem úgy kezdődik hogy egy buliba vannak ha nem hogy felgyújtják a szomszéd házat, megyek is olvasni a második részt:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is :DDDDD
      Én elkezdtem olvasni a Dark-ot, de abbahagytam... Végig akartam olvasni, de egyszerűen nem vol türelmem...
      A shadow-ról nem tudom, hogy fordítás-e de nagyon nem bírom... Lehet, hogy ezzel sok embert megbántok, de ez egy saját vélemény. A Shadow.-nak tényleg van darkos beütése, ezt tagadni sem lehet, de ez nem is lenne baj - szerintem. Nálam ott kezdődik a probléma, hogy az írásstílus elhanyagolt, összecsapottak a fejezetek, nem kidolgozottak a karakterek. És mindennek ellenére rohadt nagy a népszerűség, a megtekintések száma... Nem értem, miért tetszik annyira az embereknek, amikor vannak sokkal jobb blogok is. Így utólag is elnézést mindenkinek, akit megbántottam ezzel.

      Törlés
  2. Egyet értek veletek, engem már csak az zavar hogy mindegyik népszerűbb blog Harryről szól! Niallről szóló blogot szinte nem is találtam!
    Amúgy jó a blogod :333

    VálaszTörlés