Eredetiség, emberek!!!!

Te jó ég, könyörgöm, ilyen egy idiótát  VILÁG nem látott még!!!! Ezt nem hiszem el!! Na szóval...

Biztos sokan tudjátok, hogy én írom az Unforgettable (most már Forgetting) blogot, és 90%, hogy ez volt M.O.-n az első ilyen blog. Ha volt is ilyen, akkor nem találkoztam vele, vagy nem volt épp egy olyan blog, hogy hemzsegtek rajta az emberek.

A másik, van a Felhők fölött 3 méterrel című film, amibe a csávó lerondázza a lányt.

ILYEN KICSESZETT E-MAILT KAPTAM, és nem érdekel, hogy sokak szerint nincs igazam, vagy hogy hány ezren nyomtok rá "nem tetszik"-et, nem érdekel, tényleg, mert KICSESZETTÜL IGAZAM VAN.

LEÍROM a lány nevét, és minden kedves szerkesztőt megkérek, hogy NE csináljon neki semmit.

D. Kata
E-mail: writergirl0310@gmail.com

Szia. Nem tudom, hogy lehet-e most tőled rendelni fejlécet vagy nem, de bepróbálkozok, hátha igen. Ha nem, akkor így jártam:///
-  Palvin Barbara, Harry Styles(Punkban)
- Nem választottam képeket :)
- A fejléc mérete 980 :)
- Inkább a fekete és a szürke
- Rád bízom, nincs egyéb kívánságom.:)
- http://asshole-halalraiteltszerelem.blogspot.hu/ (még egyenlőre nincs benne semmi,mivel még csak "szerzem" hozzá a dolgokat. )
- A történetem röviden arról szól, hogy van egy srác(Harry Styles) aki ugye punk, és bunkózik általában mindenkivel. És van a csaj(Barbara) aki aránylag nagyszájú de ő tudja hol a határ. Minden egy autóban kezdődik (és egy motoron) ahol a srác lerondázza a lányt a lány pedig ideges lesz és minden megtesz hogy ez a fiú rosszul érezze magát. A történet New Yorkban játszódik:)
Remélem minden benne volt és nem felejtettem ki semmit:)

A JÓ ÉDES TUDOD MIDET! HOGY LEHET VALAKI ENNYIRE POFÁTLAN?!

1: LOPOTT EGY IGEN NAGY SIKERŰ FILMTŐL
2: LOPOTT TŐLEM
3: ÉS MÉG TŐLEM KÉRI A FEJLÉCET A PUNK HARRYS BLOGJÁRA, AMIBE PALVIN BARBI A FŐSZEREPLŐ!!!!

EZ MI A FENE EZ?!?!?!?!?!? NORMÁLIS AZ ILYEN????!!!!!

leszarom hogy ha ezt most olvasod.

Persze, mert kitalálok egy eredeti ötletet, és azt egyből másolni kell, a végén pedig már az enyém lesz a sablon mert a sok idióta nem tudja, hogy tőlem másolnak, nem fordítva.

A filmről ne is beszéljünk.

Na most...Nektek hogy esne?! De most komolyan! Gondoljatok bele. TI kitaláltok egy normális, egyedi storyt, és amikor a blognak már....fogjuk rá, hogy van egy ici-pici """"sikere"""" azt egyből ellopják. Véget nem érő listát tudnék írni, hogy hány Punkos blog van azóta, amióta van az After meg az Unforgettable.

Tudom mi jár a fejetekbe (:
De hát Dorothy, akkor ennyi erővel te is az Aftertől loptad!
Nem.

Amikor kb. a tizedik fejezetnél jártam, akkor linkelték be nekem az After című fanfictiont, beleolvastam az első fejezetbe, de végig se olvastam, mert nem tetszett. Aha. Persze. Hogyne. Nagyon koppinthattam.

De értitek, nem is az, hogy egy védetlen blogot lemásol, de hogy EGY FILMET xdddd
Bár az is elég nagy baj, hogy a blogomat másolja.

Így könyörögve, térden állva könyörgök mindenkinek....MINDENKINEK, hogy legyetek eredetiek, mert nektek se esne jól, ha mások kopiznának titeket, nem de?!

Remélem most lesült a pofáról a bőr te nyomorék.

2 megjegyzés:

  1. igazad van.....de ahogy látom tisztába is vagy ezzel

    VálaszTörlés
  2. Kedves Dorothy !
    Igazad van a bloggerína eredetiségére nézve, azonban én ezt a filmből vett jelenetet nem reagálnám túl, amit indokolni is tudok. Kikötője, hogy nem ál szándékomban senkit se megbántani, feldühíteni a példámmal !! Nyilván mindenki ismeri a nagy sikerű Macy Claudia Morrow nevet, hiszen egy igazán tehetséges írónő viseli, senki sem vitathatja, a blogjai érdekfeszítőek, lekötik az olvasókat. Azonban: a Stay with me (Harry Styles fanfiction) című irományában az ifjú pár esküvője előtt Lexa ugyanúgy közli az apjával, hogy "Ne hagyd, hogy pofára essek !", mint a Twilight, nagysikerű sorozat Bellája. Macy, ha ezt esetleg elolvastad, kérlek ne haragudj meg rám, egyáltalán nem az a célom, hogy téged elítéljelek, bíráljalak vagy bármi, mindössze annyit akartam ezzel mondani, hogy szerintem nem rossz, hogy az emberek merítenek gondolatokat, jeleneteket a történetükhöz ! :)
    Dorothy, téged sem bántani akartalak, és való igaz, hogy nem a mondandód leglényegesebb részét ragadtam ki, csak gondoltam megosztom veled, remélem nem hargudtál meg rám !

    Ölel,
    Josephine

    VálaszTörlés