Kiborulás - Tőlem is

Hey!
Őszintén szólva, nem az a fajta ember vagyok, aki ilyeneket szokott csinálni, de most már elegem van. Tudom, hogy én vagyok már vagy a harmadik szerkesztő, aki ezzel kapcsolatban ír, és már tuti, hogy unjátok, de nem baj!
Szerintem az lesz a legjobb, ha rögtön a lényegre is térek.
Ma elkezdtem kutakodni a blogger világában, és találtam egy illetőt, aki tőlem rendelt fejlécet. Tök cool, gondoltam megnézem, hogy hogy oldotta meg, milyen lett a blogja. Megnyitom a linket és mit látok?! Nem az én munkám van kint. Elismerem, hogy szar fejléc lett, tényleg, nagyon nagyon rossz, de akkor ne mondta volna, hogy fú de jó, és hogy mennyire tetszik! Akkor szólt volna, hogy ajándékozzam el, vagy valami! Nem tudom elhinni, hogy valaki hogy lehet ennyire pofátlan paraszt, hogy semmibe veszi azt, amivel más kár órákat is dolgozhatott! Gratulálok emberek, legalább tükrözitek, hogy milyen a mai világ!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése