Kritika #103 + Rendelt trailer

Szép vasárnap délutánt mindenkinek!
Elég rég hoztam már bejegyzést, azóta történt ez-az... Meg volt az oka, miért nem hoztam eddig egy bejegyzést sem, de nem mennék bele a részletekbe.
Végre elkészültem egy kritikával - csak a kinézet -, továbbá elkészítettem egy trailer rendelésemet is. Szeretném leszögezni, ha valaki a jövőben bármelyikünktől szeretne rendelni, akkor minden szükséges dolgot írjon le! 

Neverland (x)
Író: Happy Girl

Kinézet: Az igazat megvallva, sokáig tanulmányoztam a kinézetet. Kezdeném a fejléccel. Láttam, hogy rendelted, pár szót írnék róla. Túl nagy, az a kék felirat nem passzol oda, több barnás, illetve halvány sárgás színt vittem volna. Ez a rózsaszín-kékes-pirosas-lilás árnyalatok ütik egymást. A fejléc nem a legjobb, mégsem ronda. Láttam már rosszabbat. A háttér túl egyszerű, kicsit sötétebb árnyalatban keresnék új háttért.
A modulba nem tudok belekötni, ahogy a szöveg színébe sem. A dátum méretét állítsd kisebbre. Másba nem tudok belekötni.
Összegezve a kinézet nem rossz, viszont javaslom, hogy a hátteret és a fejlécet cseréld le.



Sutton S.

4 megjegyzés:

  1. Kedves Sutton S!
    Ismét csodálatos trailer-t készítettél :) A blog linkjét esetleg leírnád, mert a story is tetszik :D
    Köszii :)(:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen!
      Nagyon jól esnek dicsérő szavaid, köszönöm :) Sajnos, nem kaptam linket a rendelőtől, így nem tudom linkelni.

      Törlés
  2. Drága Sutton!
    Köszönöm a kritikádat, bevallom igazad van és elkezdtem már átalakítani a blogot most már új fejlécem van Roxanatól :)
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Happy Girl!
      örülök, hogy te nem sértődtél meg, esetleg nem kaptad fel a vizet, hanem megfogadtad. :)
      xoxo

      Törlés