Kritika #105

Uncertain - Bizonytalan
Író: J. Samuels

Kinézet: 
Fejléc: A fejléc egyszerű, de mégis gyönyörű. Tényleg, nagyszerű munkát végeztél vele, nekem nagyon tetszik, csak bal oldalt Louis képe nem túl kivehető, hogy ő az, velem is ez szokott lenni általában, hogy rossz képet választok. De tényleg nagyon szép, ez csak egy apró hiba, egyébként is, rögtön a modulsáv legtetején meglehet őt tekinteni, tehát logikus, hogy ő van ott, ha jobban megnézzük.
Design: Nagyon szépen összehangoltad a design-t a fejléccel, tényleg nem tudok belekötni, tökéletes!
Modulok: Nem. Tudok. Belekötni.
Történet:
Nagyon szépen fogalmazol, ami már az első részben megmutatkozik, változatos a szókincsed és ügyesen is használod. Nemigen találtam benne helyesírási hibát, egy-kettőt talán, de azok is inkább elgépelések voltak, minden elismerésem. Ajánlatos, hogy olvasd át a részeket, mielőtt közzéteszed, mert szóismétlés itt-ott azért volt, ezeket ellehet kerülni, ha ellenőrzöd, mielőtt kiteszed. Az ötlet tetszik, csak furcsának találtam, hogy már rögtön a második részben feltűnik Louis, szerintem egy kicsit elhamarkodtad ezt a találkozást, három év múltán. Nem volt az idők között csúszás, mert ami jelenben történik azt végig úgy írtad, ami pedig a múltban azt pedig múlt időben, sokan keverednek ebbe bele, de Te ügyesen megoldottad. A történeted figyelemfelkeltő, a részek hosszúsága megfelelő, talán egy picit rövid, de ha példának engem nézünk én sem tudok hosszabbat írni, szóval.. Ügyesen csinálod, hogy egyszer a lány szemszögéből, egyszer pedig a fiúéból írod a részt, én biztosan nem tudnék egy egész részt férfi szemszöggel írni, gratulálok ehhez! Sok sikert a továbbiakban, ha lesz időm mindenképp tovább olvasom, és sajnálom, hogy ilyen rövid kritikát hoztam össze, de nem igazán tudtam komolyan belekötni akármibe is.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése