Vihető fejlécek + Blogajánló + Lányok fejlécre

Szép napot mindenkinek! 
Csináltak két elvihető fejlécet, amin igaz van szöveg, de cserélhető, szóval akinek kell más felirattal az írjon  jók, és megcsinálom! Valamint hoztam lányokat fejlécekre és blogajánlót. Azért vannak felsorolva a blogok, mert egyrészt lusta lettem volna mindegyiknél kimádolni a szöveget plusz egy két mondatban írni róla, másrészt meg valamelyik blogból nem is lehet kimásolni a szöveget, szóval azért vannak csak felsorolva. Ezek a blogok nagyon jók, egyediek , igaz van még több csak egyenlőre ennyit szerettem volna felsorolni! :)


ELVIHETŐ FEJLÉCEK:
Ha szeretnéd valamelyik fejlécet, de más szöveggel akkor írj email és én rá írom azt amit te szeretnél! :)
A cím cserélhető!
A cím cserélhető!

BLOGAJÁNLÓ:
Eleged van a a sablonos, tömeg blogokból? Talán valami, izgalmasat olvasnál? Ne keress tovább, mert én megtaláltam neked a megfelelő blogokat amiket szívesen olvasnál !

Halálmadár 
(szerecsendio)
A Bűnbeesett
(Liliana Sassy)
Fekete pillangó 
(szercsendio & Madison G. Wyla)
Washington még várhat
(Ellie Roberts)
Taníts meg 
(Vivian J. Walker)
"Titokzatos én"
(Astrid Neumann)
Szerelemfoszlányok
(Fantasygirl)
Engedj el!
(Azy)
Északi szél
(Luna Grott)
Az utolsó Onaeum 
(Ashley Born)
Royals
(Mia Kso)
Six days..I will survive
(Vivian J. Walker)
Catching Sunshine
(Riri)
Vegas- I knew you were trouble
(Dorea Light Avery)
Without Shadow
(Rikki)

LÁNYOK FEJLÉCRE:

Roxana White

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése