Elkészült rendelések + Újra lehet rendelni!

Szép napsütéses napot mindenkinek! :)
Elkészültem a maradék rendeléssel is így ÚJRA LEHET TŐLEM RENDELNI! Arra szeretnélek titeket kérni, hogy aki rendel tőlem az szóljon chatben vagy itt nekem mindegy , hogy tudjam tényleg küldtél e levelet, mert volt már sokszor olyan hogy az illető többször elküldte , de nem érkezett meg.
Valamint összesen 3-5 rendelést vállalok , és ha azok készen lesznek akkor csinálom a többit is!
Nem is húznám tovább a szót!

FEJLÉCEK:
Rendelt fejléc:
(A blog átalakítás alatt áll)
Versenyre készült fejléc:

A blog jelenlegi fejléce:

DESIGN ÁTALAKÍTÁSOK:
ELŐTTE
UTÁNA *link
(a fejlécet nem én csináltam)
*erről elfelejtettem előtte képet csinálni*
*link
(A fejlécet is én csináltam , csak lusta voltam kitenni)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése