Inspiráló képek - Ez lennék én: Gabby

Kedves olvasók!

   Ahogy nem rég Roxana kiírásában is láthattátok én vagyok az egyik új szerkesztő az oldalon. Nem hiszem, hogy sokan ismernétek, ha mégis, akkor valószínűleg az I Battle Your Life című blogomról, esetleg egy másik design blognál tartó rövid pályafutásomról. Nem szeretnék sokat beszélni magamról, bevallom az ilyen szövegeket én se olvasom el túl gyakran. A végére annyit, hogy tőlem kritikákat, cikkeket, különböző képes, gifes bejegyzéseket, ajánlókat olvashattok majd, most is egy csokorra való képpel érkeztem, amik régóta pihentek már a gépemen, talán valakit megihletnek közületek:





"Nem számít mennyire próbálkozom, beragadtál a gondolataimba"
Részlet: Tone Damli feat. Eric Saade - Imagine 





"Minden lánynak szüksége van egy meleg legjobb barátra."

"Várj arra a fiúra, aki megtenne bármit, hogy a mindened lehessen"
(Az egyik kedvencem)
"Néha szükségünk van rá, hogy elmeneküljünk, csak hogy lássuk ki jön utánunk"

"Ha egy író beléd szeret, sosem fogsz meghalni"


Gabby

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése