Kritika #112

http://soulfinder-catchingsunshine.blogspot.hu/
Író: Riri

KINÉZET:

Fejléc:  Őszintén megmondva sokkal jobban tetszik ez a fejléc mint az előző, hiszen ez illik a történethez. Egy kicsit egyszerűnek néz ki, de még is nagyszerű. Tetszik, hogy a színek ilyen élénkek. A Sunshine-t alakító lány képe ( tudom ki ő csak nem jut eszembe a neve ) fura., mert nem is tudom idősnek néz ki rajta, de ezt leszámítva nagyon jó a  fejléc, ügyes volt az aki ezt csinálta!
Sablon és háttér: A blogod háttérszíne nem valami jó, mert nem passzol különösen a fejléchez, én valami  vöröset vagy sárgát választottam volna , amilyen szín a fejlécen is van , mert akkor az kétségtelenül passzolt volna a fejléchez. A sablon háttérszíne nagyon jó, de maga a sablon nekem annyira nem  tetszik. Az egyszerű sokkal jobb, mint ez hogy két oldalt kilóg kis része.
Oldal/Modul sáv: Az oldal sávod nagyon szép, rendezett. Minden lényeges dolog kint van rajta , semmi fölös  nincs ami nem mutatna jól. Nem tudok semmibe sem belekötni, mert minden jó valamint szép az oldal sávodban!
Egyéb:  A színvilág, a betűtípus és egyéb más dologba nem lehet belekötni, hiszen azok nagyon is jók! Szóval szép igényes kinézete van a blogodnak. Csak azon az egy apróságon kéne javítanod, amit mondtam( mármint a sablon) mert akkor még jobb lesz a blogod kinézete, nem mintha így nem lenne az.. 

TÖRTÉNET:

Mielőtt még belekezdenék a történet marcangolásába, elmondanám hogy nagyon örültem mikor kritikát kértél , ráadásul tőlem. Eszméletlenül boldog voltam, mert már hetek óta a blogodat kerestem, mert egyszer rátévedtem és beleolvastam, de én hülye nem iratkoztam fel aztán teljesen elveszett a blogod és én szerencsétlen meg nem találtam meg. Aztán meg kritikát kértél tőlem én meg eljártam az öröm táncomat , amiért már nem kell tovább keresnem a blogodat.
Na szóval először is a blogod előzetesével kezdenék.  Eszméletlen jó! Nem vagyok oda a hosszú trailerekért, mert általában unalmasak, de a tiéd nem. Nagyon jóra sikeredett és élveztem nézni. Biztos rengeteg idődbe telt mire ezt megcsináltad, mert ez nem egy egyszerű szerkesztő az biztos. Az eszemet eldobom annyira jó ez az előzetes. A zene is ami a videó alatt megy , passzol az egész történethez. Persze , hogy passzol hiszen nem raknál az előzetesedbe olyan zenét, ami nem passzolna hozzá.Csak gratulálni tudok amiért ilyen jó trailert tudtál csinálni! Minden elismerésem!
Most , hogy kitárgyaltuk az előzetest, vágjunk bele a lecsóba vagyis a történetbe. Nagyon tetszik az ötlet, amit kitaláltál, egyszerűen fantasztikus. Az történetedet egy könyv ihlette, amiről már hallottam csak eddig lusta voltam, hogy elolvassam. Mindegy. Nem tudtam még végig olvasni az összes részt, de meg kell mondanom hogy eszméletlen jó. Minden egyes rész nagyon jól ki van dolgozva , csak úgy faltam a sorokat olvasás közben. Néha összezavarodtam, mert azt se tudtam hirtelen hogy most kinek milyen ereje van?  A fogalmazásod fantasztikus, mindent olyan szépen leírsz és olyan jó szavakat is használsz, hogy eldobom az agyamat. Nagyon ügyes vagy. A karaktereket személyiségét is olyan jól leírod, Sunshine karaktere rohadt jó, már bocsánat a kifejezésért, de nagyon jó karakter az övé. Ami még nagyon tetszik az Sunshine és Victor szerelmének kibontakozása. Nem sietteted el a dolgokat, szép lassan haladsz vele. Ez a történet tele van akcióval , amiért én odáig vagyok kevés ilyen jó blogot olvasni, valamint még vicces, romantikus részek is vannak benne amit még jobbá teszi a történetet. A blogodra nem lehet egy rosszat mondani, ez tökéletes! Büszke lehetsz magadra, hogy ilyen jól írsz , csak gratulálni tudok! Plusz van egy új olvasód! :)

Ui.: Ne haragudj , hogy ilyen későn hoztam a kritikádat, igazándiból már rég megírtam, csak azóta új kinézeted lett én meg lusta voltam egy darabig újra írni a kinézet kritikáját mostanáig...

ROXANA

1 megjegyzés:

  1. Drága Roxana!
    Nagyon szépen köszönöm ezt a hosszú, pozitív kritikát, hihetetlenül jól estek a szavaid!
    Az előzetesre mindig megkapom, hogy hosszú, de miután majdnem egy egész napom ráment a készítésére, annyira hozzám nőtt, hogy nem vagyok hajlandó megválni tőle. Mindenesetre örülök, hogy ez is és a történet is ennyire tetszett, köszönöm, hogy szántál időt az olvasására és a kritikaírásra! :)
    Ölel,
    Riri

    VálaszTörlés