Bemutatkozom

Kedves Olvasók!


Már egy jó ideje beszéltem Roxana-val,majd a felvétel alkalmával sikerült bekerülnöm a csapatba. Dodoo vagyok,talán már hallottatok rólam,de a legtöbb bloggerina számára ismeretlen lehet a nevem. Kritika írással,ajánlókkal,állandó bejegyzésekkel,cikkekkel szeretnék foglalkozni az oldalon,ezen kívül pedig szívesen segítek nektek néhány kép,gif,karakter vagy egyéb megkeresésével. Nyugodtan fordulhattok hozzám a kéréseitekkel,próbálok mindenben segíteni. Néhány egyedi ötlettel is elétek állok majd,persze ha a többi szerkesztő is beleegyezik. Nem akartam bővebben írni,csak untatnálak titeket. Ha unatkoztok és szívesen megnéznétek egy filmet,olvasnátok könyveket vagy blogokat,csak szóljatok és csinálok ajánlót,abban a témakörben ami titeket érdekel. Ahogy láttátok Timi Dreams bejegyzését, ő is egy új tag a blogon,és rajtunk kívül még egy lány fogja megmutatni magát. Elég őszinte a személyiségem,tehát nem fogok köntörfalazni,ha valami nem nyeri el a tetszésemet. Örömmel segítek rajtatok és a blogotokon,ezért építőkritika jelleggel fogom írni,és remélem,hogy senkit nem fogok megbántani szavaimmal. Ne felejtsétek,hogy ez csak egy vélemény és tanács,ne rám alapozzatok mindent,de természetesen olykor-olykor jól jön egy külső szemlélő adta frissítés. Csupán chaten kell írnotok nekem,ugyanúgy mint a többieknél. Öt kritikát vállalok egyszerre és a lehető leggyorsabban készítem el őket. Továbbá ugyanott kérhettek tőlem a fentebb elsoroltak közül. Igyekszem aktív lenni,és minél több bejegyzést hozni nektek! További szép nyarat és időtöltést kívánok nektek!

Dodoo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése