Caroline Roxyról képek | by: Timi Dreams

Kedves, Olvasóink! (Heeey!)
Ismét egy kéréssel jelentkezem elég későn, habár éjjeli bagolyként nem is igazán... Mindegy. A lényeg az, hogy Caroline Roxy-ról kellett volna eredetileg hoznom gifeket, viszont olyanokat nem találtam, ezért hoztam olyan képeket, melyikek olyanok, mintha mozogna.
Persze, tudom, már magától értetődő, azért elmondanám, hogy ismét a képeket lementve - bizonyára -, olyan méterben kaphatjátok meg, amiben eredetileg van. Ahogyan most láthatjátok mindössze méretre igazított, merthogy ekképpen - szerintem - szebben mutat. Ám ha rákattintotok, akkor is egyből eredeti lesz a méret.
Az egész képcsomagot a kivételesen nem egy helyről szedtem, ezt az adott kép alatt mindig feltüntetem.
További szép estét! Jó éjt!
by: Timi


Caroline Roxyról gifek olyan képek, mintha mozogna, avagy Hope B. kérésének teljesítése
Csak, hogy ne legyen változás, legyen alcím.


forrás: we heart it
forrás: we heart it
forrás: we heart it
forrás: tumblr
forrás: tumblr
forrás: tumblr
forrás: tumblr
forrás: tumblr
forrás: tumblr
forrás: tumblr

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése