Claire Holtról gifek | by: Timi Dreams

Kedves, Olvasóink! (Dear, sweet Readers!)
Egy kéréssel érkeztem, melyet pár perce kaptam névre szólóan chaten. Claire Holtról szeretett volna a kérőm képeket, avagy gifeket. Nos, én szokás szerint tíz darabok hoztam ezekből a gifekből, ami nem volt könnyű, ugyanis szerettem volna, hogyha ez nem feltűnően valamelyik szerepe miatt volt. Emellett pedig még szerettem volna ugyanannyi színeset és ugyanannyi fekete-fehéret hozni, hát, azért ez nem teljesen jött össze, de valamennyi sikerült. Remélem, jók lettek és fel lehet használni!
Amennyiben van hasonló kérés nyugodtan írjátok meg továbbra is!
Persze ismételten a képeket lementve - bizonyára -, olyan méterben kaphatjátok meg, amiben eredetileg van, ahogyan most láthatjátok mindössze méretre igazított, merthogy ekképpen - szerintem - szebben mutat, ám ha rákattintotok, akkor is egyből eredeti lesz a méret.
Remélem, remekül telik a napotok, a nyaratok!
P.s.: Az egész képcsomagot a tumblrről szedtem.
További szép estét!
by: Timi


Claire Holtról gifek, avagy A.F. kérésének teljesítése
Csak, hogy legyen alcím és az ugyanolyan, mint az előbb...












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése