Kritika # 127

Detti, a lovas lány naplója
Író: Adri

KINÉZET:

Fejléc:
A fejléced nem a legjobb! Igazából nem olyan rossz ennél vannak sokkal de sokkal rosszabbak is, amik kicsit sem mutatnak jól, de azért én rendelnék egy új fejlécet. A fejléc hátterében a képek jól össze vannak mosva, de én valami szép mutatós textúrára mostam volna rá. A cím betűtípusa nem a legjobb, azt valami széppel kellett volna ráírni. A lányról a két képet nagyon nem értem. Oké én is szoktam olyan fejlécet csinálni, amin a lány kétszer is, sőt háromszor is rajta van, de az akkor vagy nem történetes blogra készül, vagy ikrekről szóló történethez. Ez meg semelyikre sem igaz. De azt meg kell jegyeznem, hogy szépen vannak kivágva. Ha nagyon ragaszkodsz ehhez a fejléchez, akkor ne rendelj újat, DE a design-t mindenképpen bízd valakire. Térjünk is rá!
Sablon és háttér:
A sablon, amit választottál nem a legjobb! Én mindig az egyszerűt szoktam ajánlani és neked is azt tanácsolom, hogy arra állítsd be! A blog háttere nem rossz, valamennyire megy a fejléchez, inkább a fejléc keretének. Szerintem sötétebbet válassz , valami lilásat és ne rózsaszínest! Úgy meglehetne csinálni, hogyha beállítod a sablont egyszerűre, akkor annak a háttérszínét állítsd be halvány rózsaszínre (amilyen a fejléc keretének a színe) a blog hátterének meg válassz valami lilás hátteret. 
Oldalsáv/Modulsáv:
ÜRES! Több dolgot kéne kiraknod, plusz fel is dobhatod az egészet, kis képekkel, gifekkel vagy akármivel. Először , ami fontos az a chat! Azt mindenképpen csinálj, ha meg nem tudod, hogy hogy kell akkor itt az oldalon a segítségek című menüpontban megtalálod azt a bejegyzést. A blogarchívumot vedd ki a sávból és helyette csinálj az oldalakhoz egy fejezetek című menüpontot, hogy ha több rész fent lesz a blogodon, akkor ott sokkal könnyebb rákeresni. A magamról című modult, azt a bejegyzések alá tedd (lásd mint itt a blogon) , mert fölösnek tartom, hogy az oldalsávban legyen. Szerintem írj egy rövid ismertetőt a blogodról, mert ha valaki a blogodra téved annak felkeltse az érdeklődését és akkor már bele is kezd a történeted olvasásába. 
Egyéb:
A fejlécnél nem említettem, hogy ha rávisszük az egeret megváltozik a formája. Nem értem, hogy ez sokaknak miért tetszik? Szerintem semmi jó nincs benne. Én előnyösebbnek látom, ha az ott nincsen, de ha te azt nagyon akarod akkor ne vedd ki. A bejegyzéseidet állítsd sorkizártra, hiszen még is szebb és rendezettebb külsőt varázsol a blogodnak. A modulok címét kisebbre kellene venni, és másik betűtípust választani, valami szebb hatásút. Ugyanez vonatkozik a bejegyzés címének a betűtípusára is. Most veszem észre az oldalaidban is van egy információk című menüpont. Igaz nincs még ott semmi, de akkor ne legyen kettő. Vagy a modulsávban lesz, vagy ott az oldalaknál.


TÖRTÉNET:

A blogod még nagyon az elején jár, hiszen eddig csak egy rövid kis bevezető van fent meg egy rész. Ja meg persze a szereplők, de azt fölöslegesnek tartottam, hogy kitetted egy bejegyzésben, mert az oldalaknál is ugyanazok vannak. A címből azt következtettem le, hogy a történet a lány naplójáról fog szólni, vagyis arra számítottam, hogy minden egyes részt úgy fogsz kezdeni, hogy kedves naplóm. Nem így kezdted, de ezt leszámítva lehet úgy írtad, mintha a naplódba írtál volna. A pár soros bevezetőd elolvasása után azt hittem kihullik a hajam. Ne haragudj én semmivel sem akarlak megbántani, de teljesen hülyét kapok attól, ha egy olyan prológust/rövid bevezetőt olvasok, ami így kezdődik, hogy :  "Sziasztok xy-nak hívnak, x éves vagyok, y helyen nőttem fel és az xxy nevezetű iskolába járok ......" . Komolyan? Hány ilyen könyvet olvastál már? Nem az új osztálytársaidnak mutatkozol be, vagy nem vagy egy interjún, ahol be kell mutatkoznod stb. Ha a Twilight, Harry Potter és még sorolhatnám hány könyv kezdődne így, szerintem mindenki elhajítaná a francba. A hajamat téptem mikor megláttam a ":)" meg a "<3" jelet. Na ezt mindenképpen hanyagold! Ez állt a levélben oké, de akkor írhattad volna azt is , hogy egy mosolygós fejet illetve egy szívet is odafirkantott. Mit ne mondjak a szemem fent akadt a lécci szónál. Mi van? Te nem figyelsz nyelvtan órán vagy mi? Azt légyszívesnek kell írni, könyörgöm! Ne haragudj, a bevezető egy nagy borzalom volt! Elolvastam az első fejezetet is és az sem volt különb. Tele volt hibákkal, leírás nagyon nincs, ha van az se értelmes. A  levelezésnél, már kezdtem tépni a hajamat. Írtad, hogy leveleztek órán, és bemásolod. Mi van? Ha a csaj ezt naplóba írja, amúgy se írhatná ezt. Milyen ez már? Nem facebookon beszélget a barátnőjével, hogy hé várj bemásolom azt az órán való levelezésemet xy-al. Ott írhatnád így, hogy K volt Kitti és É mint én, de itt semmiképpen se. Valamint, ha kérdés van, akkor  egy kérdőjelet írj ne  pedig hármat vagy többet. Ennek mi értelme ?????? Semmi! Azt ajánlom, hogy olvass nagyon, nagyon, nagyon, de tényleg nagyon sok könyvet! Nem mondom azt, hogy töröld a blogod, dehogy is nem is akarnám, hanem hogy inkább írd újra! Mivel csak egy bevezető és egy rész van fent így simán újra írhatod, meg egy feliratkozód sincs még , szóval így simán újra írhatod! Remélem nem bántottalak meg, mert nem az volt a célom!
Hidd el, ha sokat olvasol jobb lesz minden! :)
Sok sikert!

Roxana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése