Répalé

Sziasztok!(:

Szóval egy kis gondolkozás után arra jutottam, hogy elhagyom a blogot, nem akarom nagyon húzni nyúzni, de két embert kiemelnék, akik a Chaten névtelenül pofáznak arról, hogy miért nem vagyok.

Elsőnek is mindenkinek van magánélete.
Másodszor kurvára nyár van, és nem akarom minden egyes percemet azzal tölteni, hogy a gép előtt teljesítek hisztis nyomorék rendelők kéréseit (TISZTELET A KIVÉTELNEK, ÉRTSD A CÉLZÁST(: )
Harmadszor valahogy elment az ihletem és a kedvem is az egésztől, nem tudom, miért, de már nem izgat úgy az egész.

De ha lejjebb görgettek az utolsó postomhoz, ki van írva világosan, hogy SZÜNETELEK bakker.

És mi az, hogy mikor szüneteltem, előtte se postoltam?! Ti kicseszettül hülyék vagytok, de komolyan.

Hozzáteszem hogy nézzétek el nekem a káromkodást, de utolsó postom és ki szeretném élni magam:D

Igazából Roxanát sajnálom, mert okozhattam neki annyi gondot, hogy bajlódhat a szerkesztő felvétellel:s

Szóval búcsúzom azoktól, akik nehezen válnak meg tőlem...Talán Vivian az egyetlen, de jó azt hinni, hogy vannak sokan is, és kívánok további kellemes időtöltést a névtelen kis nyomiknak(:

Viszont ha felszeretnétek velem venni valahogy valamiért a kapcsolatot, írjatok e-mailt (santadori35@gmail.com) és beszélhetünk(:

(U.I.: ne értsétek félre, nem az utálkozás miatt léptem ki, hanem az elmondottak miatt)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése