Novellaverseny, egy apró hiba kiküszöbölése valamint egy kis információ | by: Timi Dreams

Kedves, Olvasóink!
Egy gyors bejegyzéssel érkeztem, ami lehet valakinek érdektelen lesz, ám elképzelhető, valaki szívesen fogadja.
Először is haladva a címben megadott sorrend szerint lepötyögném, hogy a Bloggers Life elnevezésű blogomon nemrégiben kitettem egy novellaversenyt indítványozó bejegyzést. Amennyiben van, akit ez érdekelne, szívesen várom a jelentkezést! A szabályokat ott olvashatjátok!
Másodszor pedig az a megtiszteltetés ért - hihetetlen, tekintve, milyen kevés ideje csinálom ezt - jelölést kaptam a Lana Design által megrendezendő Blogger Awardon, méghozzá a Legjobb kritikus kategóriában. Amennyiben valaki arra vetemedne, hogy szavazna rám, annak ezúton hálásan köszönöm! Ellenben nem kérek rá senkit! Semmi sem kényszer, mindössze jól esik, hogy valaki képes volt időt szakítani rám és tartott ennyire. Kizárólag szerettem volna jelezni, hogy az abban a kategóriában „Timi”-ként olvasható bloggerina én lennék, Timi Dreams.
Nos, ennyit szerettem volna, ami a kritikákat illeti hamarosan jelentkezem a következővel, amivel segítem, hogy minél előbb aktív legyen a kritikarendelés.
Ennyit szerettem volna.
Remélem, mindenkinek jól telik a nyara!
További szép napot!
by: Timi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése