Elkészült rendelések + Valami új

Heya!
Hogy vagytok srácok? Eddig milyen a suli? Bírjátok? Csak mert én nem. :)
Lassan, de haladok a rendelésekkel. Tegnap túlestem két munkán, egy teljes designon és egy fejlécen. Tudom, kevésnek tűnik, de csak a fejlécek 1-1 órába teltek... Viszont, kipróbáltam valami újat, mikor már nem ment olyan jól, és elég jó vége lett.

Rendelések:



Ezt lekicsinyítettem, hogy megtudjam nektek mutatni. Egyébként, ha megnyitod, csak a fejléc látszik.
(Minél többet nézem, annál jobban nem tetszik.)

A másik, amit meg csináltam, az egy úgy nevezett punk edit, melyet mostantól rendelhettek tőlem, ha a blogotokhoz szükséges. Még nem vagyok valami profi, de fejlődésben vagyok. ;)

Nagyobb méretért, katt!

Ezen kívül vállalok csak tetkószerkesztést, vagy eltüntetést (mondjuk ezt még nem próbáltam), hajszín és szemszínváltoztatást.
Ezen kívül még több dolgon is dolgozom, de azok még az én meglepetéseim.





3 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék. GIMP -ben hogy lehet domborítani betűt? Előre is köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      GIMP-ben nem lehet domborítani(vagyis én úgy vettem észre különben ott csinálnám) hanem PS-ban. Én mindig azt használom, mikor egy adott címet írok a fejlécre.

      Törlés
    2. Kedves! A szűrőknél találsz egy olyasmit talán a torzításnál, hogy domborítás. Ha azt használod, akkor a betűid feketék lesznek, így ha más színt akarsz nekik adni, tenned kell rá egy színmaszkot. Elég bonyolult munka ez GIMP-ben, ajánlom, hogy szerezz be egy photoshopot. :)

      Törlés