Kritika #135

http://eladvaharrystylesnak.blogspot.hu/
Író: Tiana O'Connor
KINÉZET:
Fejléc: A fejléc egyszerű,de az effekt rengeteget dob rajta,sőt nagyon is illik hozzá.
Sablon: Nagyon szép. Cheryl S. kitett magáért,olvasócsalogató designt teremtett.Bár már minden harmadik blog szürkén mutatkozik,ehhez illik ez az színválasztás. Nem bánnám,ha lenne egy második szín,amolyan kiegészítésként.A hátteret én lecserélném,akár lehet egy egyszerű mintájú is,de ne ez,mert minden 10 blogon más színben ugyan, de visszatekint.
Oldalak és Modulok: A modulok egyszerűek,de mégis nagyon illenek a bloghoz,nem is kell több.
Egyéb: A képeffekt nem túl előnyös,hiszen ha rámegyünk az egérrel,kicsit arrébb ugrik,így a szöveg körülötte máshogy rendeződik. Nem tudom érted-e mire akarok kilyukadni. Összeségében nincsenek nagyobb hibái,kifejezetten szép blog.

TÖRTÉNET:
A prológus kicsit egyszerű volt,a leírásban nem találtam semmi különöset. Fontos,hogy megnyerjük az olvasót,és nem feltétlenül kell mindig egy nagy lépés elé állítani a szereplőnket,a történet kezdetekor. Amikor először látta Harryt,már akkor Dark beütésű volt számomra a sztori,így nem lepődtem meg a folytatáson sem. Nem rossz,ha egy hasonló történetet szeretnénk írni,típusát és írásmódját illetően,de ilyenkor figyelni kell,hogy ne untassuk az embereket olvasás közben,mert érezni fogják az összefüggéseket. Helyesírási hibák nem voltak,inkább csak rövidnek tartottam a részeket,és örültem volna,ha egy kicsit hosszabb leírásokat készítessz egy-egy bejegyzéshez.
 
 
Dodoo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése