Az (egyik) új kritizátor színre lép

Aloha! :)

#IdegenNyelvenKöszönökMertAzMenő

Szeretnék bemutatkozni a blog (egyik) vadiúj, szőrösszívű, ám tüneményes kritikaírója személyében.
Donna W. Taubert a művésznevem, de hívjatok egyszerűen Donnának, hiszen azt rövidebb leírni, és nem akarom, hogy beletörjön az ujjatok a klaviatúrába.
A bloggerek világába csak nemrég - idén nyáron - csöppentem bele, eddig csupán olvasóként voltam jelen a világhálón, de próba-szerencse alapon már nem csak a csíkos füzetekbe dolgozom a fióknak.

Mostantól rendelhettek tőlem is, mindig igyekszem gyors (vagyis inkább 'nem csigalassú'), de alapos munkát végezni.
Nyitott embernek gondolom magam, szóval bármilyen témájú blogot szívesen megkritizálok, de fontos kijelentenem, hogy én sem vagyok tévedhetetlen; ha egy munkámban valamiben nem értesz egyet, nyugodtan jelezd.
Többféle szempontot figyelembe veszek a kritikáimnál, ezek pedig: első benyomás (cím), kinézet (fejléc, dizi, modulok, oldalak, rendszerezés), alapötlet (fülszöveg), prológus, történet, karakterek, fogalmazás.
Hajlamos vagyok túl sokat írni egy-egy véleményezésembe, tehát csak akkor rendelj, ha nem csak hirdetni, de fejlődni is szeretnél, és nem tántorít el egy esetenként akár ezerötszáz szónál is hosszabb szöveg.
Ha bármiben segítségre, tanácsra van szükséged, vagy mindössze beszélgetni szeretnél, nyugodtan írj a taubertdo@gmail.com e-mail címre, amint az időm engedi, rendelkezésedre állok.

Remélem, engem is ugyanúgy meg fogtok kedvelni, mint a többi szerkesztőt!

A kritizátor:
Donna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése