Információk + Önreklám + Elkészült rendelések

Sziasztok babák!

Mostanában elég sok rendelést kaptam, így amiket eddig elkészítettem azok itt lennének. A Limit menüpontban mindenkinek a nevét felírtam, akitől kaptam volna rendelést, szóval senki se csüggedjen, ha nem írtam volna neki vissza. Azoknak akiknek nem került a héten sor, jövőhéten készítem el a rendelésüket. Próbálom magamnak is rendszerezni, szóval, akinél pipa szerepel, annak elkészítettem a rendelését és el is küldtem neki. :D  Valamint, most egy szerkesztői szünetre fogok menni, így tőlem minden rendelés szünetel. Hogy miért? Mivel mostanában nem vesztek engem komolyan úgy érzem. Meg a történetes blogjaimmal is szeretnék foglalkozni. De fogok bejegyzéseket ugyanúgy hozni. Majd valamikor őszi szünet környékén újult erővel fogok visszatérni. Élvezzétek ki az utolsó hetet, mert én már nagyon nem várom a tizenegyediket! :( Milyen gyorsan telik az idő!



Önreklám:

Nos, úgy gondoltam, hogy nyítok egy személyes blogot, véleményes, így akinek van kedve (nem hinném, hogy lesz sok vállalkozó) az majd belekukkanthat az életem pár részletébe.

C'est ma vie





Fejlécek:

Gondolatok (nincs link)
Neverland
Tell me something
Water Line
Jade története
Másik színvilágban
Meghalnék érted


Design:





Könyvborítók:


Első változat
Másik változat





Rendezett képek:









1 megjegyzés:

  1. Drága Cheryl!
    Még egyszer meg szeretném Neked köszönni itt is ezeket a csodálatos munkákat! :)

    Ölel, puszil, halálra szorongat:
    Barby

    VálaszTörlés